جانشین فرمانده پلیس‌راه خراسان رضوی با اشاره به حجم ترافیک سنگین در خروجی‌های شهر مشهد گفت: ممنوعیت تردد کامیون‌ها و تریلرها در جاده‌های خراسان رضوی تا فردا ادامه دارد.

ممنوعیت تردد کامیون‌ها و تریلرها در جاده‌های خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین ؛ محمدعلی احسان‌بخش ، با اشاره به ترافیک پرحجم در خروجی‌های مشهد از ساعت 8 امروز صبح اظهار کرد:  ترافیک از مشهد به سمت غرب در محور مشهد به نیشابور، سبزوار و تهران و از سمت خروجی محور مشهد به شمال بسیار پرحجم است.

جانشین فرمانده پلیس‌راه خراسان رضوی ادامه داد: انتظار داریم با توجه به ترافیک چندروزه که از مشهد خارج‌شده است از بعدازظهر مسیرهای ورودی به مشهد مقدس پرحجم شود.

وی در خصوص اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان بیان کرد: از روز گذشته تردد کامیون‌ها و تریلرها به‌جز خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی در تمامی محورهای اصلی استان ممنوع شده است و این ممنوعیت تا فردا ادامه دارد.

احسان‌بخش با تأکید بر اینکه باوجود حجم سنگین ترافیک در جاده‌های استان، خوشبختانه شاهد بروز حادثه و تصادف در محورهای اصلی استان نبودیم، افزود: تنها در محورهای فرعی همچون خواف و تربت‌جام چند مورد حادثه منجر به جرح داشته‌ایم.

جانشین فرمانده پلیس‌راه خراسان رضوی با اشاره به اینکه در صورت وقوع حادثه باید رانندگان وسیله نقلیه را به خارج‌ازمسیر جاده هدایت کنند، به رانندگان توصیه کرد: با توجه به حجم ترافیک ورودی‌ها به شهرها به‌خصوص مناطق مسکونی حاشیه جاده‌ها رعایت فاصله طولی مناسب با وسیله نقلیه جلویی مدنظر قرار گیرد و هرگونه تغییر مسیر با دادن علامت لازم و رعایت حق تقدم انجام دهند تا از وقوع سوانح جلوگیری شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها