۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
کد خبر: 659220

لرستان- رییس پلیس راهور لرستان در نشست خبری با اصحاب‌رسانه که صبح یکشنبه برگزار شد با اشاره به این نکته که بعد از وقوع سیل، شاهد تغییر جغرافیایی تصادفات در خرم‌آباد بوده‌ایم، بیان کرد: متاسفانه اقدامات مناسبی در راستای بازسازی نقاط سیل‌زده صورت نگرفته است.

اقدام مناسبی برای بازسازی راه های سیل‌زده انجام نشده است

به‌گزارش خبرنگار قدس‌آنلاین؛ سرهنگ منوچهر مرادی اظهار کرد: با توجه به بروز سیلاب سال‌جاری، جغرافیای تصادفات تغییر کرده به‌طوری که شاهد ورود کامیون‌ها در سطح شهر هستیم این امر باعث شده در اردی‌بهشت سال‌جاری 6 فوتی داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این نکته که متاسفانه تاکنون اقدامات مناسبی در راستای بازسازی نقاط سیل‌زده صورت نگرفته ، ابراز داشت: پل اناری که به یک پرتگاه تبدیل شده و هر لحظه امکان دارد اتفاق ناگواری رخ دهد، پل بهداری هم مسدود است و ترافیک به کوچه‌ها رسیده و این به نوبه‌ی خود هم می‌تواند بسیار خطرآفرین باشد.

مرادی اضافه کرد: امیدواریم تا زمان شروع مدارس مشکل پل‌های سطح شهر خرم‌آباد برطرف شود.

رییس پلیس راهور خرم‌آباد با بیان اینکه ورودی آرامستان خرم‌آباد مسدود است و بارها با شهرداری مکاتبه داشته‌ایم تا مشکل را برطرف کند، خاطرنشان کرد: متاسفانه تاکنون اقدام مثبتی در این راستا صورت نگرفته است.

این مسئول در ادامه‌ی سخنان خود با بیان اینکه در بخش برون شهری، پل کاکارضا هم تخریب شده که نزدیک 5 تا6 کیلومتر مسیر دو طرفه شده و می‌تواند سانحه‌ساز باشد، ابراز داشت: نمی‌خواهیم کسی را زیر سوال ببریم، اما اشخاصی که مسئول هستند باید دغدغه‌ی مردم را هم داشته باشند لازم است نسبت به بازسازی معابر خسارت دیده اقدامات مناسبی انجام گیرد.

 مرادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حضور فیزیکی مامورین راهنمایی و رانندگی باید کمتر و تجهیزات ترافیکی بروز شوند تا بستر اجرای قانون بیشتر فراهم گردد، خاطر نشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی به یک سیستم هوشمند به‌نام پلیس‌ همراه مجهز شده که بلافاصله برای راننده متخلف پیامک ارسال می‌کند.

 انتهای‌پیام/

برچسب‌ها