البرز- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز از آغاز طرح آموزش مدیریت مصرف بهینه برق در این استان خبرداد.

آغاز طرح آموزش مدیریت مصرف بهینه برق دراستان البرز

به گزارش قدس آنلاین، بهنام بیات صبح  دوشنبه در مراسم آغازین اجرای این طرح اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و افزایش مصرف برق مشترکین در محدوده استان و باهدف جلوگیری از خاموشی های ناخواسته ناشی از مصرف بی رویه برق، با تشکیل ۲۰ اکیپ دونفره آموزش های لازم در جهت مدیریت مصرف بهینه برق برای مشترکین اجرا می شود.

وی افزود: همچنین در راستای تکالیف اجتماعی خود در خصوص حفظ محیط زیست از ابتدای پاییز نسبت به حذف قبض کاغذی اقدام و صورت حسابهای خود را بصورت الکترونیکی و پیامکی به مشترکین محدوده استان البرز ارسال می کنیم که این اکیپ ها در این خصوص نیز اطلاع رسانی های لازم را خواهند داشت.

بیات با تاکید براینکه این طرح سال گذشته در شهر تهران اجرا شده بود و بازخوردهای خوبی داشته است گفت: مقام معظم رهبری مسئله اصلی کشور را اقتصاد عنوان کرده اند و یکی از موضوعات مرتبط با اقتصاد مدیریت مصرف است که ما در مجموع شرکت توزیع تلاش می کنیم با ارتباط دوسویه با مشترکین در خصوص مصرف بهینه برق آموزشهای لازم را ارائه کنیم تا با افزایش بهره وری این انرژی به شکل پایدار در اختیار بخش تولید و صنعت قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز با تاکید براینکه مصرف بهینه برق سودی دوطرفه برای شرکت برق و مصرف کنندگان دارد گفت: مشترکین با بهینه مصرف کردن پول کمتری را پرداخت خواهند کرد واز سوی مقابل وزارت نیرو می تواند انرژی برق تولید شده را به شکل مستمر در اختیار چرخه صنعت کشور قرار دهد.

بیات زمان اجرای این طرح را تا اواسط شهریور ماه عنوان کرد و گفت: در این طرح تمرکز بر روی مراکز تجاری است وراهنمایی های لازم در خصوص مدل مصرف مناسب ارائه خواهد شد تا مشترکان حداقل پرداختی را داشته باشند.

این مسئول حذف قبض کاغذی را مورد اشاره قرار داد وگفت: قبض کاغذی تا پایان مهرماه با هدف صرفه جویی اقتصادی و کمک به محیط زیست در تمام استان حذف خواهد شد و قبوض از طریق سیستم پیامک به اطلاع مشترکان خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها