البرز- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر فردیس توجه به امور بانوان را جزو محورهای اساسی فعالیت در این مجموعه دانست و گفت: تا پایان تیرماه سال جاری بازارچه ویژه بانوان به منظور ساماندهی زنان سرپرست خانوار که قابلیت ارائه کار دارند افتتاح می شود.

بازارچه ویژه بانوان فردیس تیرماه افتتاح می‌شود

ملیحه اکبری در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: جلسات خوبی در فرمانداری فردیس با حضور اعضای شورا، مدیران بهزیستی، تامین اجتماعی و تمامی دستگاه های مربوطه برگزار و مقرر شد تا تعاملات لازم در خصوص شناسایی بانوان واجد شرایط انجام شود.

وی با بیان این که بازارچه باید در یکی از بوستان های شهرفردیس احداث شود گفت: تاکید مدیریت شهری بر این بود که بازارچه در یک مکان با دسترسی راحت ترجیحاً در یکی از بوستان های شهر ایجاد شود که البته بزودی بهترین مکان ممکن انتخاب و اعلام خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر فردیس تصریح کرد: بدون شک بانوان هنرمند با توانایی بالایی در فردیس حضور دارند که تاکنون فرصتی برای نمایش توان خود نداشته اند، آن ها می توانند از این مجال استفاده و کسب درآمد کنند.

اکبری درخصوص آخرین وضعیت تحولات حوزه فرهنگی در شهرداری گفت: حضور نیروی جوان و فعال را در معاونت فرهنگی شهرداری به فال نیک می گیریم و بسوی تحقق انتظارات فرهنگی مردم برخواهیم داشت.

وی در پایان گفت: برای اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان نیز برنامه های فرهنگی و ورزشی خوبی در نظر گرفته شده که در آینده نزدیک به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها