مازندران-در روزهای اخیر خبری به نقل از علی قیصری فرمانده انتظامی رامسر در شبکه‌های مجازی تحت عنوان عدم اجاره ویلا به گردشگران خارجی بویژه اتباع عرب در فضای مجازی منتشر و درد سر ساز شد.

خبر اجاره ویلاهای رامسر به اتباع خارجی تحریف شد

به گزارش قدس آنلاین در این خبر به گونه ای در فضای مجازی منتشر شده بود که حضور مسافران خارجی بخصوص اتباع عرب باعث بروز برخی موضوعات اخلاقی شده و اجاره ویلا به آن ها ممنوع است.

فرمانده انتظامی رامسر در همین رابطه با بیان اینکه این خبر توسط برخی کاربران شبکه های اجتماعی تحریف شده است بیان کرد: اصل مطلبی که بنده مطرح کردم این بود که پذیرش اتباع خارجی در منازل مسکونی شخصی بویژه ویلاهایی که ساماندهی نشده‌اند، ممنوع است و به نظر نمی‌رسد که اقدام خلاف عرفی باشد.

گفتنی است از آن جا که مدتی است طرح ساماندهی ویلاهای شخصی در سطح استان مازندران بویژه شهرستان رامسر آغاز شده است؛ بنابراین در قالب این طرح اماکن شخصی ملزم هستند که ورود اتباع خارجی را برای تأمین امنیت گردشگران به مسئولان مرتبط اطلاع دهند.

به نظر می رسد برخی از افرادی که مخالف انضباط اجتماعی هستند در صدد هستند با تحریف اخبار، نیروهای انتظامی را از اجرای این طرح منصرف کنند.

برچسب‌ها