همدان- با تقدیر اززحمات سه ساله حمیدرضا نوروزی رئیس سابق اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان، مهدی محمدظاهری به عنوان رئیس این اداره معرفی شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ، بعدازظهر امروز از زحمات بیش از سه سال حمیدرضا نوروزی تقدیر و مهدی محمدظاهری به عنوان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان معرفی شد.

رئیس سابق اداره اوقاف تویسرکان با اشاره به اینکه اداره اوقاف تویسرکان در اکثر مباحث فرهنگی پایلوت بوده از بازسازی، به‌روز شدن و تعمیر بقاع متبرکه این شهرستان در دوره مسئولیت خود خبر داد و گفت: اداره اوقاف تویسرکان در برنامه قرآنی در استان جایگاه ویژه‌ای دارد به طوری که سهمیه ۳ هزار نفری اوقاف در طرح تربیت حافظان قرآن کریم در سه سال گذشته محقق شد.

حمیدرضا نوروزی با اشاره به اعزام ۱۳۰ نفر در قالب طرح زائران حرم رضوی به مشهد مقدس، توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ سبد کالا بین فقرا و توزیع ۵۰۰ بسته‌ مهر تحصیلی در ادامه افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع استعلامات در اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان کمتر از دو ساعت انجام می‌گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان نیز با اشاره به اینکه نزدیک ۴۰۰ رقبه در تویسرکان داریم افزود: اکثر این ملک‌ها کشاورزی است یا مغازه‌هایی است که سرقفلی آن‌ها نباید واگذار می‌شد که واگذار شده است.

حجت الاسلام محمد کاروند با تاکید براینکه اگر بخواهیم نیت موقوفه را در شهرستان توسعه دهیم باید برای این امر فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در تویسرکان با جدیت پیگیری کنیم گفت: سیستم سازمان اوقاف با حضور حجت الاسلام والمسلمین خاموشی از خام‌فروشی جلوگیری کرده و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و خدمات مردمی را دارد.

وی با اشاره به اینکه سه پرونده حقوقی داریم که اهمیت ویژه دارد افزود: یکی از این موقوفه‌ها مسجدی در وسط بازار تویسرکان هست که برای احیای آن نیاز به مساعدت داریم.

سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: اینکه مبنای انتخاب رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان بر بومی‌پروری گذاشته شده، قابل تقدیر است.

سید رسول حسینی از رئیس جدید اوقاف تویسرکان آماده‌سازی بانک اطلاعات اولیه اوقاف را خواست و بیان کرد: ما در خدمت مجموعه شهرستان هستیم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها