مدیر تیم فوتسال بانوان «علم و اخلاق» خراسان رضوی از وضعیت نابسامان این تیم در آستانه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان گلایه کرد.

وضعیت نماینده خراسان رضوی در لیگ فوتسال بانوان نابه‌سامان است
به گزارش قدس آنلاین ؛ حمیرا شجاعی  اظهار داشت: با توجه به اینکه سال گذشته پیش از شروع لیگ برتر کشور، باشگاه مشکی‌پوشان و سایر تیم‌ها در خراسان رضوی حاضر به تیمداری نبودند مجبور شدیم تحت عنوان هیئت فوتبال استان در مسابقات شرکت کنیم.

وی تصریح کرد: با این حال، هزینه‌های اعزام تیم بالا بود و منجر به مذاکره با شهرداری و شورای شهر شد که خوشبختانه براساس نگاه مثبت مدیریت شهری به ورزش، مبلغی جهت حمایت از تیم‌های ورزشی به تصویب شورای شهر رسید و بنا شد تیم بانوان برای صرف هزینه سفرها مبلغ 200 میلیون تومان دریافت کند اما تربیت بدنی شهرداری واریز مبلغ به حساب هیئت فوتبال را غیرقانونی دانست.

مدیر سابق تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی در لیگ برتر با بیان این‌که تربیت بدنی شهرداری معتقد بود باید طرف حسابش برای پرداخت کمک‌هزینه حتماً باشگاه باشد، گفت: به همین دلیل امتیاز تیم فوتسال بانوان طی نامه‌های رسمی موجود مصوب هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان به باشگاه «علم و اخلاق» واگذار شد.

شجاعی ادامه داد: شهرداری مشهد می‌توانست همانطور که به باشگاه فوتسال «فرش‌آرا» کمک مالی کرده به باشگاه بانوان «علم و اخلاق» نیز این کمک را داشته باشد اما متاسفانه تاکنون هیچ کمک هزینه‌ای به حساب باشگاه واریز نشده است.

مدیر تیم فوتسال بانوان «علم و اخلاق» با اشاره به این‌که دوشنبه 20 خرداد مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر بانوان برگزار شده است، گفت: متأسفانه هیئت فوتبال استان به باشگاه «علم و اخلاق» که رسماً نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر است، هیچگونه اطلاع‌رسانی نکرده و نماینده خود را به جلسه فرستاده است. تربیت بدنی شهرداری نیز مدعی است که کمک‌هزینه را به حساب هیئت فوتبال واریز خواهد کرد.

شجاعی اظهار کرد: بر همین‌اساس طی نامه‌ای که روز پنجشنبه به هیئت فوتبال استان، اداره کل ورزش و جوانان و سازمان لیگ فوتسال زدیم، نسبت به عدم اطلاع‌رسانی و این رفتار ناعادلانه در قبال تیم فوتسال بانوان استان واکنش نشان دادیم و خواستار تغییر نام تیم به «علم و اخلاق» شدیم.

وی گفت: امیدواریم با مساعدت مسئولان شورای شهر، شهرداری و هیئت فوتبال به‌زودی تیم را جهت شرکت آبرومندانه در لیگ برتر مهیا کنیم و در این راه نیازمند همکاری و حمایت خالصانه تمام ارگان‌های مربوطه هستیم.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/ش

برچسب‌ها