بیشتر همیشه بهتر است! این جمله‌ای است که این روزها در مورد دوربین‌های گوشی‌های هوشمند کاملاً به کار می‌آید و جدیداً گوشی‌های متنوع با دوربین‌ها و امکانات چندگانه به بازار آمده‌اند.

حدس و گمان‌ها درباره گوشی آینده سونی با هشت دوربین +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، بیشتر همیشه بهتر است! ظاهراً این بار شایعات حکایت از آن دارد که در گوشی جدید سونی Xperia دوربین شش گانه در عقب و دو دوربین سلفی در جلوی گوشی را خواهیم دید و باید دید می‌توان از سونی انتظار عملکرد خوب از دوربین گوشی داشت یا خیر؟!

این شایعه از یک عکس که گوشی سونی در آن است، نشأت گرفته است. دراین عکس که این گوشی هوشمند با هر دوربین با عدد مگاپیکسل و دیافراگم نشان داده شده است، توجه داشته باشید که این طرح فعلاً فقط یک شایعه یا نهایتاً در حد یک ایده اولیه است.

طبق رندر منتشر شده از گوشی، جلوی این گوشی هوشمند یک دوربین 10 مگاپیکسلی است که یک قدم بالاتر از دوربین 8 مگاپیکسلی قبلی است که در Sony Xperia 1 قرار داشت و دوربین بعدی طبق شایعات یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق عکس و گرفتن تصاویر پرتره بهتر است.

این گوشی تقریباً مانند Galaxy S10 Plus سامسونگ است و با دو دوربین در داخل صفحه نمایش اجازه می‌دهد که عمق عکس بهتر گرفته شده و تصاویر بوکه، بهتر از همیشه ثبت شود.

پشت تلفن به نظر می‌رسد که دوربین شش گانه به حالت دو ردیف سه دوربینی روی هم قرار گرفته است، بنابر این کسانی که منتظر گوگل پیکسل 4 و یا آیفون 11 هستند شاید کمی مردد شوند و منتظر پرچمدار جدید و انقلابی سونی بمانند، هر چند برخی منابع می‌گویند این طراحی بیشتر بر اساس "تخیل" است و شاید هیچ وقت چنین گوشی همراهی را از سونی نبینیم.

به دنبال عقربه‌های ساعت از سمت چپ بالا، رندر به ما می گوید که که دوربین ها 20 مگاپیکسلی f / 2.4، 8 مگاپیکسلی f / 2.4، 12 مگاپیکسل f / 1.2 f / 2.4، 0.5MP toF، 16 مگاپیکسل f / 2.4 و 48 مگاپیکسل f / 1.2-f / 2.4 در این گوشی قرار گرفته اند.

توابع واقعی در هر کدام از این لیست شاید نباشند اما ما انتظار داریم آخرین سنسور اصلی حضور داشته باشد و ما احتمالاً یک لنز فوق العاده گسترده تله را در کنار دیگر دوربین ToF بینیم.

ما قبلاً پنج دوربین عقب را در Nokia 9 PureView دیده‌ایم و به جای اینکه هر یک از لنزها دارای تخصص خاصی باشند، همه آنها از نظر زاویه‌، با یکدیگر کار می‌کنند تا جزئیات بیشتری را در هر تصویر بدست آورند.

ما هم منتظریم تا ببینیم آیا سونی سعی در استفاده از تلفن شش دوربین Xperia را دارد یا خیر؟ اما با توجه به ویژگی‌های مختلف از snappers این امر بعید به نظر می‌رسد.

سونی Xperia 1 به تازگی راه اندازی شده است، و پس از آن می تواند در پایان سال از پرچمدار بعدی Xperia رونمایی کند، البته اگر سونی برنامه‌ریزی‌های خود را عوض نکرده باشد.

اگر اخبار و یا اطلاعات بیشتری از این طرح اولیه به بیرون درز کرد، حتماً آن را به اطلاع شما می‌رسانیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها