به روز رسانی Huawei P30 Pro موجب کیفیت بهتر نوردهی DC، کاهش تاخیر بلوتوث و بهبود کیفت عکس ها شده است.

به روز رسانی Huawei P30 Pro موجب بهبود بلوتوث و کیفیت عکس‌ها می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، به روز رسانی Huawei P30 Pro موجب کیفیت بهتر نوردهی DC، کاهش تاخیر  بلوتوث و بهبود کیفت عکس ها شده است.

به روز رسانی نرم افزار های بزرگ در آینده برای گوشی های هوشمند Huawei ممکن است ناشی از اقدامات دولت ترامپ در جنگ تجاری با چین قرار بگیرد، اما این شرکت هنوز هم پیشرفت های کوچک را به گوشی های هوشمند خود اضافه می کند.

به روز رسانی جدید نرم افزاریP30 Pro ،در حال حاضر با کد و رابط کاربری EMUI 9.1.0.178 در دسترس است، این به روز رسانی از ویژگی DC dimming است که گوشی را با قدرت بین پرچمداران در جهان نگه می دارد و اساسا این کار باعث می شود که نمایشگر OLED با ولتاژ، و نه با استفاده از مدولاسیون پالس تنظیم شود و به کاهش فشار خون در شب کمک می کند.

تغییرات رسمی می گوید ساخت جدید با فن آوری بلوتوث و با تاخیر فوق العاده کم به Huawei، اجازه می دهد تا کیفیت صدا و تصویر بدون افت کیفیت با هم هماهنگ شوند، به نظر می رسد که aptX LL ممکن است برخی از کدک ها را آماده کرده باشد.

در این به روز رسانی کیفیت عکس ها نیز بهبود یافته است، در حال حاضر رنگها طبیعی تر هستند، یک گزینه برای ثبت چهره دوم در باز شدن دوربین وجود دارد و تأیید هویت اثر انگشت به اندازه ای بهینه شده است که شما با یک تماس کوچک، خیلی سریع تر از گذشته می توانید قفل گوشی خود را باز کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها