البرز- رئیس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج از تدوین برنامه های مختلف آموزشی و فرهنگی با رویکرد حمایت از کالاهای ایرانی و رونق تولید داخل و برگزاری تورهای بازدید از کارخانجات تولید پوشاک خبرداد.

تور تخصصی بازدید از کارخانجات تولید پوشاک برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی اتاق اصناف البرز، میراسماعیل صدیق اظهار کرد: برگزاری همایش های آموزشی و تخصصی با حضور کارشناسان صنعت پوشاک و نساجی، همکاری با دانشگاهها با هدف شناسایی طراحان لباس و معرفی آنها به مجموعه های بزرگ و کوچک تولیدی  وهمکاری با انجمن  نساجی و صنایع همگن استان در این راستا انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین برگزاری نشست های تخصصی با اساتید و کارشناسان فعال در این حوزه، انتشار مقالات و گزارش های خبری مرتبط با موضوع پوشاک داخلی و حمایت از تولیدات ایرانی از دیگر فعالیت هایی است که در طول سال و در مقاطع مختلف برگزار می شود .

صدیق به برگزاری تورهای تخصصی دیدار از کارخانجات تولید صنعتی پوشاک در استان البرز به عنوان یکی از برنامه های آموزشی این اتحادیه اشاره کرد و گفت:در این تورها فعالان حوزه تولید و فروش پوشاک در کرج، با توانمندی ها و ظرفیت های کارخانجات تولید پوشاک آشنا می شوند و زمینه همکاری های دو جانبه  میان آنها فراهم می شود .

رئیس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج تصریح کرد: در برنامه های پیش رو قصد داریم با همکاری اتاق اصناف مرکز استان البرز و انجمن نساجی و صنایع همگن و دیگر دست اندر کاران حوزه پوشاک، از دیگر مجموعه های تولید پوشاک در استان های همجوار دیدن کرده و از امکانات موجود در جهت شناساندن ظرفیت های ویژه تولید پوشاک در کشورمان به مردم عزیزمان استفاده کنیم .

برچسب‌ها