سامسونگ، گلکسی A۱۰ را در فوریه امسال راه اندازی کرد و سپس هفته گذشته Galaxy A۱۰e را هم معرفی کرد، در حال حاضر به نظر می‌رسد که این گوشی‌های هوشمند به زودی توسط یک دستگاه سوم به نام A۱۰s به روز رسانی خواهند شد.

سامسونگ گلکسی A۱۰s با دوربین دوگانه عرضه می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، بر اساس مدل FCC اشاره شده است که شماره مدل SM-A۱۰۷F به نظر می‌رسد برای Galaxy A۱۰ s سامسونگ باشد.

لیست FCC نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند یک باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی را عرضه خواهد کرد، این لیست همچنین شامل یک اسمارت فون از گوشی هوشمند است که یک دوربین دوگانه در پشت دارد که با یک فلش LED و یک اسکنر اثر انگشت نشان داده می‌شود.

علاوه بر این، گوشی هوشمند همچنین دارای یک جک هدفون در پایین سمت راست پورت USB است.

طبق شماره مدل  SM-A۱۰F اندازه گوشی در ۱۵۷ میلیمتر طول، ۷۵.۸ میلی متر عرض و ۱۷۴.۳ میلی متر فضای کلی گوشی است که به ۶.۸۶ اینچ می رسد، البته بدیهی است که تمام این طول و عرض صفحه نمایش نمی‌شود.

برای مقایسه، Galaxy A۱۰ دارای یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی، یک دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی، باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری است و هیچ اسکنر اثر انگشتی ندارد.

Galaxy A۱۰ توسط Exynos ۷۸۸۴ SoC طراحی شده است و باید منتظر بمانیم که آیا Galaxy A۱۰s هم با این چیپست تولید خواهد شد و یا سخت افزار قدرتمندتری خواهد داشت؟

انتهای پیام/

برچسب‌ها