LG با استفاده از سری های W-series از گوشی های هوشمند مقرون به صرفه اقتصادی به بازار گوشی های هوشمند باز می گردد.

نگاه و بررسی اولیه گوشی اقتصادی "LG W30" +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، ال جی یکی از برجسته ترین نام های تجاری کره ای در کنار سامسونگ بوده و رقابت همیشگی را با هموطن خود داشته است. با این حال، کسب و کار تلفن های هوشمند ال جی در این اواخر بسیار کم رنگ شده بود و از ژانویه 2019 زمانی که LG V40 ThinQ را عرضه کرد دیگر حضور پر رنگی در بازار تلفن های همراه نداشت.

 در حال حاضر، LG با استفاده از سری های W-series از گوشی های هوشمند مقرون به صرفه اقتصادی به بازار گوشی های هوشمند باز می گردد، امروز در یک رویداد در هند،این شرکت کره ای W10، W30 و W30 Pro را معرفی کرد.

همانطور که به W30 نگاه می کنید، آشکار می شود که LG از روند پیشرفت و چگونگی گوشی های هوشمند بازار بی خبر نیست، جدیدترین گوشی های هوشمند LG در حال حاضر یکی از بهترین دستگاه ها در بخش اقتصادی بازار هستند.

ال جی W30 از پلی کربنات ساخته شده و دارای بدنه براق است که حس زیبا شیشه ای را به کاربران می دهد، جزئیات کوچکتر مانند نوارهای مورب بسیار خوب در پشت، برش قرمز در اطراف لنز دوربین اصلی در پنل عقب و تطبیق رنگ در طرفین، به زیبایی گوشی افزوده است.

بخش پشتی گوشی به دلیل براق بودن، تقریبا بدون نقص است، ماژول دوربین سه گانه را در گوشه بالا سمت چپ با فلاش LED، اسکنر اثر انگشت خازنی به سمت مرکز و لوگوی LG در پایین پیدا خواهید کرد. در طرفین گوشی، شما می توانید شکاف سیم کارت ترکیبی در سمت چپ، دکمه های فیزیکی در سمت راست، جک صوتی 3.5 میلی متری در بالا و پورت micro-USB با یک بلندگو را در پایین مشاهده کنید، با توجه به توزیع مناسب وزن، گوشی ارگونومی مناسبی دارد.

برای نمایشگر، LG W30 یک صفحه نمایش 6. 6 اینچی HD + با یک ناچ قطره ای که محل قرار گیری دوربین سلفی است در بالای صفحه وجود دارد. با این حال، صفحه نمایش هنوز حاشیه های قابل توجهی مخصوصا در پایین گوشی دارد، صفحه نمایش گوشی نسبت به رنج قیمتی که دارد عملکرد مطلوبی دارد و تصاویر در آن زنده هستند، همچنین در معرض مستقیم نور آفتاب عملکرد و خوانایی خوبی دارد.

در بخش سخت افزاری، چیپ ست Helio P22 MediaTek W30 با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می شود، که از این مقدار حدود 19 گیگابایت حافظه را برای کاربر فراهم می کند. در صورتی که این فضا برایتان کافی نباشد، می توانید کارت microSD را وارد دستگاه کنید، اما این بدان معنی است که از سیم کارت دوم همزمان با microSD نمی توانید استفاده کنید .

W30  ال جی از آخرین نسخه Android 9 Pie بهره می برد، شما همچنین تمام ویژگی های Google مانند  Digital Wellbeing ، Google Now، Pixel Launcher و موارد دیگر را دریافت خواهید کرد. با این حال، LG برای انتخاب یک برنامه دوربین سفارشی در رابط کاربری، به طور کامل از ماژول دوربین سه بعدی در پشت دستگاه استفاده کرده است.

در بخش دوربین، LG W30 دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، یک دوربین 12MP با PDAF و سنسور عمق 2MP است. دوربین 16 مگاپیکسلی در ناچ قطره ای در جلو برای تصاویر سلفی وجود دارد، برنامه دوربین حالت هایی مانند HDR، فیلتر زنده، پانوراما، بوکه، زیبایی و یک دکمه برای تغییر جهت حالت زاویه ارائه می دهد.

 همه حالت ها به صورت تبلیغی و تغییر حالت زاویه در هنگام کلیک روی تصاویر یک منظره کار می کنند. در حالت زیبایی و بوکه، شما می توانید از بخش تنظیمات در پایین عکس شدت آن را تغییر دهید، عکسهای اولیه با هر دو مجموعه دوربین ها مناسب بود، اما ما باید آن را در شرایط متنوع آزمایش کنیم تا نتایج بهتر و دقیق تری به دست آید.

ال جی این گوشی را 9999 روپیه در هند قیمت گذاری کرده است که باید با اسمارتفون های Redmi Note 7، Realme 3 و Galaxy A10 سامسونگ رقابت کند، هیچ یک از این گوشی های هوشمند دارای ماژول دوربین سه گانه نیستند، که ممکن است کاربران را به سمت LG W30 سوق دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها