ساکنان خیابان کریمو که از محله‌های زیبای پاریس است از شورای شهر پایتخت فرانسه خواسته‌اند برای دورنگه‌داشتن اینستاگرامرها جلوی این خیابان دروازه بگذارد.

ما را از دست گردشگران اینستاگرامی خلاص کنید

به گزارش قدس آنلاین پاریسی‌هایی که در خیابان کریمو (Rue Cremieux) ساکن هستند از شورای شهر پاریس خواسته‌اند که برای مسدود کردن دسترسی گردشگران اینستاگرامی در ساعات اوج دروازه‌ای جلوی این خیابان قرار دهد.

به‌نظر می‌رسد خیابان کریمو یکی از محله‌های پرطرفدار پاریس برای عکس‌های اینستاگرامی است و بنابراین همه روزه و در هر ساعتی با هجوم گردشگران و اینفلوئنسرهایی مواجه است که مقابل در خانه‌های مردم می‌ایستند یا روی پله جلوی در می‌نشینند و ساعت‌های طولانی را صرف گرفتن عکس و سلفی برای اینستاگرام می‌کنند.

 سایت چمدان نوشت:یکی از ساکنان این خیابان در گفت‌وگو با فرانس‌اینفو می‌گوید: «ما نشسته‌ایم غذا بخوریم و درست پشت در خانه ما مردم عکس و ویدیو می‌گیرند یا دختران جوان مهمانی‌ قبل از عروسی برگزار می‌کنند و یک‌ساعت تمام جیغ می‌زنند. واقعا کلافه‌کننده است.»

با نگاهی به عکس‌های اینستاگرامی با هشتگ Rue Cremieux پیش‌از هرچیز می‌توان فهمید که این خیابان سنگ‌فرش با خانه‌های رنگارنگ، واقعا زیبا است و بعد می‌توان دید که در حال‌ حاضر بیش از ۳۱ هزار و ۷۰۰ عکس با این هشتگ وجود دارد. پس به اینستاگرامرهای سراسر جهان که برای دیدن پاریس آمده‌اند باید گفت: «بگذارید پاریسی‌ها در آرامش غذا بخورند!»

مردم خیابان کریمو از شورای شهر پاریس خواسته‌اند که در ورودی این خیابان دروازه‌ای قرار دهد و در ساعات اوج ترافیک یا در ساعات استراحت به‌ویژه غروب‌ها و آخرهفته‌ها از ورود شیفتگان اینستاگرام جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها