۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل مرحله نخست ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران سبزوار اختصاص یافت.

شروعی دوباره برای ورزشگاه سربداران سبزوار
به گزارش قدس آنلاین، حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: ۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل مرحله نخست ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران سبزوار اختصاص یافته که با تأمین این مبلغ مرحله نخست ورزشگاه شامل زمین چمن، نور استاندارد، پیست تارتان، رختکن، نصب ۲ هزار و ۵۰۰ صندلی و سرویس‌های بهداشتی تا شهریور امسال به بهره برداری می‌رسد.
وی اظهار داشت: سال گذشته نیز از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به شهرستان سبزوار ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل این ورزشگاه اختصاص یافته بودکه با وجود پیشرفت فیزیکی مناسب به سبب نبود اعتبارات و ضعف‌های اجرایی پیمانکار به حالت تعطیل درآمده بود.

کریمی افزود: مرحله نخست این ورزشگاه ۶۵ درصد و مجموع این طرح ورزشی ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۲۱۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

مجید نصرالله زاده رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت:مهمترین طرح ورزشی نیمه تمام این شهرستان را ورزشگاه ۱۵ هزار نفری توحید شهروتکمیل این طرح نیازمند تخصیص اعتبارات مورد نیاز است.

وی  افزود: یکی از عوامل مهم تکمیل نشدن این ورزشگاه پرداخت نشدن اعتبارات تخصیص یافته در زمان مشخص می‌باشدوبا توجه به استعدادهای خوب، نونهالان و نوجوانان این شهرستان از پیست تارتان دو و میدانی محروم هستند که با تکمیل این مجموعه ورزشی مشکلات این بخش نیز برطرف می‌شود.

مجید نصرالله زاده گفت: بیش از ۶ هزار ورزشکار در ۳۸ هیأت ورزشی شهرستان سبزوار سازماندهی شده اند که در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی فعالیت دارند.
انتهای خبر/

برچسب‌ها