روزی که موضوع حضور سید مهدی رحمتی در ترکیب باشگاه شهرخودرو قطعی شد برخی منتقدان دانه درشت فوتبال مدعی شدند که سید مهدی رحمتی برای آنکه تاثیرگذاری خود در فوتبال را نشان دهد از روابطش برای حضور بازیکنان شاخص در مشهد بهره خواهد گرفت که این اتفاق برای مدیران شهر خودرو اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.

«چشمی»، دیوار دفاعی «شهرخودرو» را آبی می‌کند

البته آن دسته از فوتبالی‌ها که با تفکرات و علاقه‌مندی‌های فرهاد حمیداوی آشنا بودند معتقدند او به واسطه علاقه‌مندی به تیم فوتبال استقلال پیش از ورود به حوزه باشگاهداری تمایل زیادی به حضور بازیکنان شاخص استقلال در ترکیب تیم شهرخودرو دارد از این رو بعید نیست که سایر بازیکنان استقلالی‌ها هم مسیر خود را تغییر دهند و به جای بازی در ترکیب استقلال راهی مشهد شوند.

*دفاع‌های استقلالی

حضور فرشاد محمدی مهر نخستین نشانه برای باور این فرضیه بود، بازیکن جوان فصل گذشته استقلال پس از آنکه متوجه شد در فهرست استراماچونی جایی ندارد بدون معطلی پس از تسویه حساب با باشگاه استقلال راهی مشهد شد . پس از محمدی مهر نوبت به اکبر منادی رسید، گلر حوان سایپا که در فهرست خرید استقلال قرار داشت پیش از اینکه مذاکراتش با استقلالی‌ها جدی شود در تهران با حمیداوی ملاقات کرد و با امضای قرارداد چهار ساله به پدیده پیوست تا در کنار رحمتی مسئولیت مراقبت از دروازه پدیده را داشته باشد.

*مدافع ملی پوش

حالا در تازه‌ترین اتفاق گفته می‌شود مالک آبادانی تیم شهر خودرو قصد دارد زمینه حضور «روزبه چشمی» در مشهد را فراهم کند. هرچند مدیربرنامه روزبه چشمی این خبر را رد می‌کند و مدعی است مدافع ملی پوش تیم ملی هیچ مذاکره‌ای با شهرخودرو نداشته اما با نیم نگاهی به ماجرای حضور رحمتی در مشهد که ابتدا به همین شکل تکذیب شد در می‌یابیم که شایعات مرتبط با حضور وی در مشهد چندان هم بیراه نیست. روزبه با سید مهدی رحمتی روابط ایده آلی دارد و از آنجا که در هفته‌های پایانی لیگ هجدهم با هواداران استقلال و برخی لیدرهای این باشگاه دچار تنش شده بود بعید نیست وی هم به جمع شاگردان گل محمدی اضافه شود تا تعداد بازیکنان سابق استقلال در این باشگاه مشهدی به شکل قابل توجهی افزایش یابد.

نکته جالب توجه اینجاست که مسئولان باشگاه شهرخودرو نیز این خبر را تکذیب نمی‌کنند. هواداران استقلال پس از آنکه حمیداوی اجازه جدایی گل‌محمدی از باشگاهش را نداد با هشتگ‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی از او به نیکی یاد کردند چون ممکن بود با رفتن گل‌محمدی به پرسپولیس رقیب سنتی آن‌ها در قامت یک مدعی ظاهر شود اما حالا با رسانه‌ای شدن خبر احتمال پیوستن چشمی ممکن است نگاه آن‌ها تغییر پیدا کند و گلایه از حمیداوی در دستور کار آن‌ها قرار گیرد.

*صدای پای پریرا

اما پرونده نقل و انتقالات شهرخودرو وقتی هیجانی‌تر می‌شود که شنیده می‌شود مدیران این باشگاه همچنان برای جذب پریرا در حال مذاکره با مدیر برنامه این بازیکن هستند. فرایند جذب این بازیکن هرچند هنوز قطعی نشده اما گفته می‌شود به محض روشن شدن نحوه پرداخت مطالبات معوقه این بازیکن پریرا به صورت جدی با مشهدی‌ها پای میز مذاکره خواهد نشست.همچنین بر اساس گفته مسئولان باشگاه و تأیید یحیی گل‌محمدی ۶ بازیکن دیگر هم در راه پیوستن به تیم شهرخودرو هستند تا ترکیب تیم مشهدی که قرار است به عنوان یکی از چهار نماینده ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند کامل شود. با وجود آنکه هنوز از اسامی این نفرات رونمایی نشده است اما می‌توان پیش بینی کرد در میان خریدهای جدید باشگاه نام‌های بزرگ وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها