منابع سوری از تجاوز نظامی جدید رژیم صهیونیستی به خاک سوریه خبر دادند که دست‌کم چهار شهروند سوری به شهادت رسیدند.

 جزئیات تجاوز نظامی جدید رژیم صهیونیستی به خاک سوریه؛ شهادت ۴ غیرنظامی از جمله یک شیرخواره

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، یک منبع نظامی سوری گفت در تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق، چهار غیرنظامی از جمله یک کودک شیرخواره به شهادت رسیدند و 21 نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس گزارش سانا، سامانه دفاع هوایی سوریه با موشک‌های شلیک شده به سمت مواضع نظامی در حمص و اطراف دمشق مقابله کرد، این موشک‌ها از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی و از حریم هوایی لبنان شلیک شد.

خبرنگار خبرگزاری سوریه در حمله رژیم صهیونیستی به شهرک صحنایا در حومه دمشق، چهار غیرنظامی از جمله یک طفل چند ماهه به شهادت رسید و 21 نفر دیگر از جمله چند کودک زخمی شدند. مجروحان هم برای مداوا به بیمارستان‌ منتقل شدند.

خبرنگار سانا پیشتر گزارش داده بود که در نتیجه انفجارهایی که در اطراف دمشق شنیده شد، برخی از منازل شهروندان در شهرک صحنایا آسیب دید و شیشه برخی منازل شکست که منجر به مصدوم شدن برخی از شهروندان شد.

سامانه دفاع هوایی سوریه در یازدهم ماه جاری میلادی هم با تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به تل الحاره در منطقه جنوبی مقابله کرد و تعدادی از موشک‌های شلیک شده رهگیری و ساقط شد.

رژیم صهیونیستی طی سال‌های گذشته بارها برای حمایت از بازوهای تروریستی از هم فروپاشیده خود خاک سوریه را هدف تجاوزات خود قرار داد به طوری که ده‌ها گزارش میدانی و اطلاعاتی، ارتباط نزدیک میان این گروه‌های تروریستی و دشمن اسرائیلی و هماهنگی آشکار میان آنها را مورد تاکید قرار داده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها