رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بر اساس مصوبه جدید ۲۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات بازسازی منازل تخریب شده و ۱۶ هزار میلیارد ریال دیگر به صورت بلاعوض برای واحدهای مسکونی و تجاری احداثی و تعمیری سیلزده در سطح کشور اختصاص یافته است.

۴۱ هزار میلیارد ریال به مناطق سیلزده اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین، علی رضا تابش در جریان سفر به مشهد افزود: این مبلغ برای ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی و تعمیر ۴۰ هزار واحد خسارت دیده از سیل امسال هزینه خواهد شد. همچنین کمک‌های معیشتی برای ۴۲ هزار واحد مسکونی که ساکنان آنها لوازم و وسایل زندگیشأن را در آن از دست داده‌اند اختصاص می‌یابد.

وی بر شتاب در عقد قراردادهای این موضوع با بانک‌های عامل تاکید و بیان کرد: تاکنون در مجموع ۸۰ هزار واحد به بانک معرفی شده و یا برای دریافت کمک آنها اقدام شده است که ۲۷ هزار واحد از این تعداد به مرحله عقد قرارداد رسیده‌اند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تاکنون هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی منازل آسیب دیده از سیل امسال در سطح کشور تسهیلات و هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به متقاضیان در همه استانهای سیلزده کشور پرداخت شده است.

رئیس بنیاد مسکن دیروز در سفری به شهر کلات واقع در شمال شرق خراسان رضوی از روند بازسازی واحدهای آسیب دیده ناشی از سیل فروردین ماه بازدید کرد. وی همچنین از افزایش تعهد بنیاد مسکن برای بازسازی کامل ۲۵۶ واحد آسیب دیده از سیل در همین شهرستان خبر داد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها