البرز- سرمربی تیم گل ریحان البرز فعالیت در شهر خود را به فال نیک گرفت و گفت: این تیم متعلق به تمام استان بوده و جوانان مستعد البرزی استخوان بندی گل ریحان را در لیگ یک امسال تشکیل خواهند داد.

جوانان مستعد البرزی اسکلت "گل ریحان"را تشکیل می‌دهند

محمد نصرتی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: بخوبی با استعدادهای فوتبال البرز آشنایی دارم از همین رو از بازیکنان مستعد البرزی تست های لازم گرفته می شود تا هرکسی که می تواند کمکی کند به تیم شهر خود راه یابد.

وی در خصوص اصلی ترین هدف تیم گل ریحان در فصل جاری لیگ دسته اول کشور گفت: ما با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه بازی به بازی پیش خواهیم رفت و تیمی در خور مردم استان البرز روانه لیگ یک می کنیم.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به بازیکنان جداشده از گل ریحان در فصل جاری گفت: بازیکنان خوبی نظیر نوشی صوفیانی و یاسر فیضی از ما جدا شده اند اما معتقدیم بازیکنان بومی می توانند جایگزین خوبی برای آن ها باشند و به فوتبال ملی معرفی شوند.

نصرتی ادامه داد: اکبر صغیری، رضا معقولی و شاهین مجیدی بازیکنان بومی استان البرز تاکنون به گل ریحان ملحق شده اند که سعی می کنیم در ادامه با جذب بازیکنان خوب و رفع نقاط ضعف فرصت های از دست رفته در پیش فصل را جبران کنیم.

وی در خصوص دستیاران خود در کادر فنی گفت: تا این لحظه کیانوش رحمتی را به عنوان دستیار انتخاب کرده ام اما سایر اعضای کادرفنی نیز از میان مربیان البرزی خواهند بود.

سرمربی تیم گل ریحان البرز در پایان گفت: باشگاه سعی بر این دارد تا تیمی تمام البرزی را روانه مسابقات کند لذا به شخصه معتقدم که امسال حمایت مردم کرج را بیشتر از همیشه حس می کنیم و خاطرات خوبی را در کنار هم خواهیم ساخت.

برچسب‌ها