بانوی مسلمان و برنده جایزه بزرگ «خانواده سال ۲۰۱۷» کشور روسیه که برای نخستین بار به حرم مطهر رضوی مشرف شد زیارت حضرت رضا(ع) را آرزوی بزرگ خود ذکر کرد و گفت: یقین دارم امام رضا(ع) شفیع ما خواهد شد.

امام رضا(ع) شفیع ما خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، گوهر مهرعلی‌اوف مدرس و قاری قرآن از شهر سورگوت سیبری اظهار کرد: همیشه آرزو داشتم به جای افرادی باشم که در این بارگاه منور می‌توانستند در محضر حضرت رضا(ع) بدون واسطه با ایشان هم‌کلام شوند.

وی افزود: اگر امروز حال دلمان معنوی‌تر شد این اتفاق فقط از عنایات حضرت رضا(ع) است و همیشه آرزویم این بود تا فرزندانم با اهل بیت(ع) و به ویژه امام رئوف(ع) مأنوس شوند زیرا معتقدم مطمئن‌ترین و نزدیک‌ترین راه برای اجابت دعا زیارت حضرات معصومین(ع) است.

این بانوی روسی که ۶ پسر یتیم مسیحی را در دامن خود تربیت و سپس مسلمان کرده است، در این خصوص نیز گفت: به غیر از دو فرزندم خداوند ۶ پسر دیگر نیز به من بخشید که همه آن‌ها بعد از مدتی و با میل باطنی مذهب تشیع را برگزیدند و با مطالعه و تحقیق دین اسلام را پذیرفتند.

وی با بیان اینکه مسلمان شدن آن‌ها فقط خواست خداوند بود تصریح کرد: وقتی برای نخستین بار وارد حرم مطهر شدیم همه ما تحت تأثیر فضای معنوی حرم قرار گرفتیم و اشک شوق ریختیم و سجده شکر به جا آوردیم که این آرزوی بزرگ امروز نصیب ‌ما شد.

این فعال قرآنی اضافه کرد: خداوند آمرزنده و مهربان است و یقین دارم امام رضا(ع) شفیع ما خواهد شد و زیارتمان را خواهد پذیرفت و با دستانی پر از مشهد خواهیم رفت.  

گفتنی است؛ اداره زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی که وظیفه میزبانی از این خانواده مسلمان روسی را بر عهده داشت با اجرای برنامه‌های فرهنگی و اهدای هدایایی از جمله یک جلد قرآن کریم و چند جلد کتاب و محصول فرهنگی به زبان روسی از آنان استقبال کرد و در پایان نیز میهمان خوان پربرکت حضرت رضا(ع) شدند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها