قم- مسئول کاروان زیارت پیاده امام رضا(ع) گفت: کاروان پیاده‌روی از بهشت تا بهشت پس از مراسم بدرقه در مسجد مقدس جمکران به زیارت بارگاه کریمه اهل بیت(ع) رفته و صبح جمعه پس از اقامه نماز با پای پیاده به مشهد مقدس شدند.

کاروان پیاده روی «از بهشت تا بهشت» عازم مشهد مقدس شد

به گزارش قدس آنلاین هادی خادم حسینی اظهار داشت: کاروان زیارتی از بهشت تا بهشت برای شانزدهمین سال متوالی عازم مشهد مقدس شد و لذا  هم زمان با سال روز میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت مراسم بدرقه زوار پیاده امام رضا(ع) با حضور عاشقان و شیفتگان مکتب اهل بیت(ع)  در مسجدمقدس جمکران برگزار شد.

وی افزود: هم زمان با سال روز میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت مراسم بدرقه زائران پیاده امام رضا(ع) با حضور عاشقان و شیفتگان مکتب اهل بیت(ع) در مسجدمقدس جمکران برگزار شد.

مسئول کاروان زیارت پیاده امام رضا(ع)تصریح کرد:کاروان پیاده‌روی از بهشت تا بهشت پس از مراسم بدرقه در مسجد مقدس به زیارت بارگاه کریمه اهل بیت(ع) رفته و صبح جمعه پس از اقامه نماز با پای پیاده به مشهد مقدس شدند.

وی خاطرنشان کرد: کاروان زیارت پیاده هر ساله با استقبال ارادتمندان به ساحت امام رضا(ع) با گذر از شهرهای مختلف، همزمان با دومین روز از مردادماه سال جاری مقارن با ایام زیارت مخصوص امام رضا(ع) به شهر مقدس مشهد می‌رسد.

برچسب‌ها