معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با وجود کالاهای ارزشمند، متنوع و منحصر به فرد خراسان رضوی در گروه‌های کالایی صنعتی، معدنی و کشاورزی، برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی فرصت ارزشمندی برای عرضه این کالاها است.

هفته خراسان رضوی در نمایشگاه اکسپو دبی برگزار می‌شود
به گزارش قدس آنلاین  و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان در دیدار با رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به هماهنگی برگزاری هفته استان در نمایشگاه اکسپو دبی، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت و توانمندی واحدهای تولیدی استان، حضور و نقش‌آفرینی این واحدها در نمایشگاه‌های بین المللی می‌تواند منجر به افزایش صادرات غیر نفتی کشور شود.
وی افزود: با وجود کالاهای ارزشمند، متنوع و منحصر به فرد خراسان رضوی در گروه‌های کالایی صنعتی، معدنی و کشاورزی، برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی فرصت ارزشمندی برای عرضه این کالاها است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های استان در محل نمایشگاه بین المللی تهران آمادگی وجود دارد و مورد استقبال قرار گرفته است.
در پایان جلسه مقرر شد تا زمینه حضور واحدهای توانمند استان خراسان رضوی در پاویون‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی با بهره‌گیری از مشوق‌ها و یارانه‌های نمایشگاهی از سوی شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها