برنامه‌های ضبط مکالمه دارای یک دسته از کاربردهای مشروع هستند، بعضی از مردم دوست دارند تماس‌های تلفنی ثبت شده را به دلایل قانونی و امنیتی ثبت کنند، با این حال این کار،در بسیاری از موارد هم غیرقانونی است.

10 برنامه برتر ضبط تماس برای اندروید +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، تغییرات سیاستی Google Play Store بر روی برنامه های ضبط مکالمات تلفن همراه تاثیر زیادی گذاشت ، علاوه بر این، اندروید Pie آن را تقریبا به طور کامل از بین برد. بنابراین، اگر شما یک دستگاه با Android Pie یا بالاتر دارید، بهتر است از این برنامه ها استفاده کنید، ما یک دسته را آزمایش کردیم و در اینجا بهترین برنامه‌های ضبط کننده تماس برای اندروید را به شما معرفی می‌کنیم.

1. ACR Call Recorder

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته 4.49 دلار

ACR Call Recorder یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ضبط تماس در Android است. مجموعه ای از ویژگی های خوب شامل موارد معمول مانند تنظیمات کیفیت ضبط تماس و پشتیبان گیری از مکالمات است، بیشتر سادگی برنامه است که لذت بخشش می کند، در اینجا این لیست گسترده‌ای از ویژگی های مانند Blackbox وجود ندارد، اما کارایی آن بسیار خوب است. یک سری نارضایتی‌ها نیز از این برنامه وجود دارد که بیشتر شکایات مربوط به پرونده مربوط به تماس‌ها است.

2. Automatic Call Recorder

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته 6.99 دلار

ضبط خودکار تماس، توسط این برنامه راحت بوده و یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ضبط تماس برای اندروید است، با تغییر در خط مشی های Google Play وضعیت تماس سخت تر شد، اما هنوز این برنامه ضبط کننده عملکرد کاربردی دارد.

 این برنامه ویژگی‌های گوگل درایو و ادغام Dropbox به همراه برخی از عملکردهای کوچک دیگر را برای کمک به ویژگی‌های بهتر استفاده می‌کند، نسخه حرفه‌ای گران است اما چند ویژگی کاربردی نیز اضافه می‌کند.

3. Automatic Call Recorder by recorder & smart apps

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته 5.49 دلار

این برنامه بسیار شبیه دیگر برنامه های ضبط خودکار تماس در این لیست است، این برنامه ویژگی های خوبی دارد که شامل؛ ضبط خودکار تماس، توانایی ضبط در چند کدک های مختلف صوتی و غیره می باشد. همچنین پشتیبانی از ذخیره سازی فضای cloud و چند ویژگی دیگر را نیز پشتیبانی می‌کند.

4. Blackbox Call Recorder

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته 0.99 دلار در ماه

Blackbox خود را به عنوان یک نرم افزار ضبط حرفه ای تماس معرفی می‌کند، این مجموعه از ویژگی‌های معمولی، از جمله ضبط تماس، پشتیبانی از فضای cloud و تنظیمات کیفیت پیشرفته پشتیبانی می‌کند. با این حال، آن را یک گام به جلو با یک عملکرد قفل برای امنیت، پشتیبانی از لوازم جانبی بلوتوث و پشتیبانی از دو سیم کارت پیشرفته تر از گذشته کرده است.

 این برنامه نیز لیست های طولانی و رابط های پاک کننده هر برنامه برای ضبط تماس ها را در خود نگه می‌دارد. قیمت اشتراک ماهیانه بسیار خوب بوده و گران نیست اما برای هر ماه جداگانه حساب می‌شود.

5. Call Recorder Automatic

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته 4.99 دلار

Call Recorder Automatic یک برنامه مناسب برای ضبط تماس تلفنی است و این کار را به خوبی انجام می دهد، اما شما باید تلفن خود را روی بلندگو نگه دارید تا هر دو طرف مکالمه را به خوبی ضبط کنید، کار با این برنامه ساده است و مشکلی برای استفاده از آن نخواهید داشت، این برنامه کاربردی تماس ها را ثبت می کند و سپس می توانید آنها را سازماندهی کنید، آنها را به اشتراک بگذارید یا آنها را همانطور که می خواهید ذخیره کنید.

بسیاری از بررسی‌های منفی از افراد در مورد مشکل ورود به سیستم تماس و برخی از محدودیت های اضافی با شروع Android پای به وجود آمد، اما با به روز رسانی های اخیر گویا این مشکل حل شده است.

6. Cube Call Recorder

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته  1.99 دلار

این برنامه نه تنها با تماس های تلفنی منظم کار می کند، بلکه با خدمات VoIP مانند اسکایپ، Viber، WhatsApp، Slack، Telegram نیز هماهنگ است، Cube Call Recorder ویژگی های بسیاری دارد از جمله ویژگی های سازمان دهی مناسب، ویژگی‌های پخش ، ویژگی‌های کیفیت ضبط و حتی می توانید مخاطبین را از ضبط خودکار تماس حذف کنید.

7. Otter Voice Notes

قیمت: رایگان / 4.99 دلار در ماه

Otter Voice Notes یک سرویس رونویسی و سازمان دهنده یادداشت های صوتی است، شما می توانید یادداشت های خود را گوش کنید ، سازماندهی کنید و یادداشت صوتی موجود را پخش کنید ، در واقع ضبط تماس‌ها مانند برنامه های دیگر ضبط تماس نیست. شما به صورت رایگان 600 دقیقه خدمات رونویسی را در هر ماه دریافت می‌کنید اما پس از آن باید یک اشتراک خریداری کنید.

8. Smart Recorder by SmartMob

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته 1.49 دلار

یکی از برنامه‌های ضبط کننده هوشمند برای ضبط صوت است، این برنامه فقط برای ضبط تماس طراحی نشده است، اما اکثر ویژگی های ضبط تماس را دارد، از جمله یک ویژگی جالب که زمان‌های سکوت را رد می‌کند، بنابراین شما مجبور به گوش دادن آن نیستید.

بهتر است این برنامه را برای صرفه‌جویی در باتری همیشه فعال نگذارید، تا زمانی که ضبط‌های طولانی داشته باشید.

9. Smart Voice Recorder

قیمت: رایگان

Smart Voice Recorder یک برنامه ضبط صدا با برخی از ویژگی های ضبط تماس است. این یک برنامه رایگان اما با آگهی های تبلیغاتی است، این برنامه می تواند ضبط طبیعی و ضبط تماس شما را تشخیص دهد، شما همچنین می‌توانید صوت ها را در انواع کدک‌های صوتی ضبط کنید و آن را با ذخیره سازی در فضای cloud خود در صورت نیاز به اشتراک بگذارید. در کل به عنوان یک برنامه رایگان کاربرد خوبی دارد و تا زمانی که بتوانید تبلیغات را مدیریت کنید مشکلی به وجود نخواهد آمد.

10. Voice Recorder by Splend Apps

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته 1.99 دلار

Voice Recorder by Splend Apps یکی دیگر از ضبط کننده های صوتی با عملکرد ضبط تماس است. اکثر ویژگی های آن برای ضبط صدا است، بنابراین اطلاعات ضبط تماس کمتری دارد. برخی از ویژگی‌های آن شامل تنظیمات بیتی متغیر، ضبط پس زمینه صدا و البته ضبط تماس‌ها است، این یک ضبط کننده ارزان و کاربردی برای صوت و تماس‌ها است و با این برنامه می توانید با یک سنگ دو گنجشک را بزنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها