البرز- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: مردم شهر کرج می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج، کمک‌های نقدی، ارزاق، کالای نو و دست‌دوم قابل‌استفاده خود را به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در کرج هدیه کنند.

سامانه ۱۳۷ راهی برای کمک‌ به محرومان

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی کمیته امداد البرز، رضا لشینی با اشاره به توافق صورت گرفته با اداره کل نظارت و بازرسی شهرداری کرج برای جمع‌آوری کمک‌های مردم شهر کرج به محرومان گفت: هم‌اکنون علاوه بر دفاتر این نهاد در استان البرز ۷۱ مرکز نیکوکاری در سطح تشکل‌ها و محله‌های استان البرز آماده پذیرش نیات خیر مردم نیکوکار استان هستند.

وی بابیان اینکه سامانه ۱۳۷به‌صورت شبانه‌روزی و برای امورات و مشکلات مختلف شهری در خدمت مردم کرج است، افزود: مردم شهر کرج می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج، کمک‌های نقدی، ارزاق، کالای نو و دست‌دوم قابل‌استفاده خود را به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در کرج هدیه کنند.

لشینی گفت: مردم نوع‌دوست شهر کرج می‌توانند پس از شماره‌گیری ۱۳۷ کمک موردنظر خود برای اهداء به محرومان اعم از کالای نو، دست‌دوم قابل‌استفاده، ارزاق و سایر موارد را با اپراتور درمیان بگذارند تا در اسرع وقت اکیپ سیار نسبت به دریافت آن اقدام کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با تأکید بر اینکه همراهی مردم البرز در طرح‌های نیکوکاری طی ماه‌های گذشته بی‌نظیر و مثال‌زدنی بود یادآور شد: بدون تردید برای رفع مشکلات ۵۳ هزار مددجوی ساکن استان البرز امکانات و منابع مالی کمیته امداد پاسخگو نیست و همراهی خیران و آحاد مردم در این زمینه کمک مؤثری به کاهش فقر در استان البرز خواهد کرد.

برچسب‌ها