بر اساس یک سری اطلاعات منتشر شده به نظر می رسد که سونی برای گوشی هوشمند جدیدش از تراشه Snapdragon ۷۱۰ استفاده کند.

"Sony Xperia ۲۰" احتمالا از "Snapdragon ۷۱۰" استفاده خواهد کرد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در ماه می سال ۲۰۱۹ نیز شایعاتی از از آینده گوشی میان رده سونی Xperia ۲۰ منتشر شده بود، بر این اساس ارائه دهندگان، Xperia ۲۰ احساس مشابه با Xperia ۱۰ را از نظر طراحی خواهند داشت.

Xperia ۲۰ همچنان علاقه ای به کاهش حاشیه ها و استفاده از صفحه نمایش قطره ای و یا حفره ای ندارد و به راحتی از آن عبور می کند، به جای این صفحه نمایش های مدرن که در اکثر گوشی های هوشمند در حال استفاده است یک قاب ضخیم در بالای صفحه نمایش شکل گرفته است!.

در رندر منتشر شده ابعاد و اندازه صفحه نمایش دستگاه خیلی کم نیست، جدیدترین اطلاعات در مورد نسخه ژاپنی سونی Xperia ۲۰ ، از اطلاعات لو رفته به اشتراک گذاشته شده توسط Sumahoinfo، که یک وبلاگ فن آوری ژاپنی بوده به دست آمده است.

با توجه به اطلاعات، سونی Xperia ۲۰ دارای صفحه نمایش ۶ اینچی FHD + LCD  با نسبت ابعاد فوق العاده ۲۱: ۹ است. این گوشی هوشمند اندازه ۱۵۸ x ۶۹ x ۸.۱ میلی متری دارد و توسط Qualcomm Snapdragon ۷۱۰ SoC طراحی شده است، انتظار می رود این دستگاه در دو نسخه با ۴ گیگابایتی و ۶ گیگابایت RAM و نسخه های ذخیره سازی ، ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شود.

Xperia ۲۰ دارای دو دوربین عقب و دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است، یک لنز دوربین در جلو را می توان در تصاویر دید، اما اطلاعات اضافی در این مورد در حال حاضر در دسترس نیست. به نظر می رسد، سونی Xperia ۲۰ به عنوان جانشین گوشی Xperia ۱۰ باشد که احتمالا به صورت رسمی در ماه فوریه امسال معرفی خواهد شد.

انتظار می رود سونی، Xperia ۲۰ را در این رویداد در برلین در سپتامبر ۲۰۱۹ به نمایش بگذارد. همانند Xperia ۱۰ Pro که در سال گذشته در کنار Xperia ۱۰ عرضه شد، سونی اکسپریا ۲۰ Pro نیز پیش بینی می شود که با Xperia ۲۰ عرضه شود.

مشخصات Sony Xperia ۱۰

Sony Xperia ۱۰ دارای نمایشگر صفحه نمایش لمسی خازنی ۶ اینچی IPS با نسبت تصویر ۲۱: ۹ و رزولوشن Full HD + ۱۰۸۰ × ۲۵۲۰ پیکسلی است، نمایشگر آن تراکم ۴۵۷ppi را نشان می دهد و توسط Corning Gorilla Glass ۵ محافظت می شود.

این گوشی هوشمند با چیپ ست Qualcomm Snapdragon ۶۳۰ دو هسته ای ۲.۲ گیگاهرتزی با Adreno ۵۰۸ طراحی شده و با ۳ گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس است، مدل بالاتر با ۴ گیگابایت حافظه رم نیز به طور انحصاری در بازار چین فقط موجود است. Sony Xperia ۱۰ از یک کارت حافظه microSD پشتیبانی می کند تا ۱ گیگابایت حافظه قابل ارتقا داشته باشد و دارای اسلات دو سیم کارت (hybrid) است.

این میان رده سونی دارای یک دوربین دوگانه در عقب با یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۰ است و لنز ثانویه یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی با درجه دیافراگم f / ۲.۲ دارد، Xperia ۱۰ دارای دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۰ است.

Xperia ۱۰ در Android ۹.۰ Pie اجرا می شود و انرژی خود را از یک باتری ۲،۸۷۰ میلی آمپری دریافت می کند که از Quick Charge ۳.۰ از طریق USB Type-C پشتیبانی می کند. این گوشی یک اسکنر اثر انگشت هم دارد و در چهار گزینه رنگی، نقره ای، سیاه، صورتی و آبی نفتی آن به بازار خواهد آمد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها