ایلام- مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی ۵۹ مددجوی تحت پوشش در این ایام صاحبخانه می شوند.

 ۵۹ مددجو ایلامی صاحب خانه می شوند

به گزارش قدس آنلاین؛ زهرا همتی با بیان اینکه چهار طرح اشتغالزایی در شهر ایلام و ۵۳ طرح اشتغالزایی در دره شهر در این ایام افتتاح می شوند، افزود: واحد های مختص این افراد در مناطق شهری و روستایی شهرستانهای تابع استان احداث شده است.

وی با اشاره به افتتاح مرکز ژنتیک در دهلران و مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی ومرکز CBR در ایلام، یادآور شد: مرکز ویزیت در منزل توانبخشی سالمندان ایوان، مرکز ویزیت در منزل سالمندان، مرکز سلامت روان و پایگاه دایمی غربالگری بینایی کودکان در آبدانان در هفته بهزیستی افتتاح خواهند شد.

همتی با بیان اینکه افتتاح نخستین مرکز رفاه کودک و خانواده در شهر ایلام، برگزاری نمایشگاه محصولات صنایع دستی مددجویان، اهدا جهیزیه به ۱۷ نوعروس، بازدید مسئولان استانی از منازل مددجویان و مراکز بهزیستی ازجمله برنامه ای این اداره کل می باشد، اضافه کرد: اعزام زنان سرپرست خانوار به مشهد مقدس، دیدار شورای معاونان بهزیستی با مسئولان استان، نشست با موسسه های مردم نهاد و تبلیغات محیطی و رسانه ای را از دیگر برنامه های هفته بهزیستی می باشد.

مدیر کل بهزیستی ایلام یادآور شد: امسال برای نخستین بار جشنواره بهزیستی، رسانه و مسئولیت اجتماعی برگزار و از خبرنگاران فعال در حوزه بهزیستی تقدیر به عمل می‌آید.

لازم به ذکر است این جشنواره در چهار بخش خبر، گزارش، مقاله و یادداشت و گفتگو و مصاحبه برگزار و از خبرنگاران برگزیده تجلیل خواهد شد.

وی شعار امسال هفته بهزیستی را به زیستن، در گام دوم شفافیت، توانمندسازی و ارتقای اجتماعی عنوان کرد.

برچسب‌ها