با حضور سروزیر ایالت سند پاکستان در مشهد تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک اقتصادی خراسان رضوی و پاکستان به امضا رسید.

تفاهم‌نامه مشترک اقتصادی خراسان رضوی و پاکستان امضا شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مرادعلی شاه بنا سروزیر ایالت سند پاکستان به منظور زیارت بارگاه منور رضوی و دیدار با مسؤولان خراسان رضوی، در سفری رسمی، وارد مشهد شد.

وی که در بدو ورود به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مورد استقبال معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قرار گرفت، به دعوت رسمی علی‌رضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

علی‌رضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی در دیدار سروزیر ایالت سند پاکستان گفت: در زمینه تهاتر کالا، سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، برگزاری نمایشگاه‌های اقتصادی و راه اندازی صنایع مشترک آماده همکاری هستیم.

مراد علی‌شاه، سروزیر ایالت سند پاکستان نیز تأکید کرد:  برای توسعه همکاری‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی آمادگی داریم و موانع پیش‌روی توسعه مناسبات را برطرف خواهیم کرد.

در این دیدار تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک اقتصادی خراسان رضوی و پاکستان به امضا رسید.

براساس اعلام علی رسولیان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، سروزیر ایالت سند پاکستان در این سفر ضمن ملاقات و مذاکره با استاندار، به زیارت حرم مطهر رضوی  مشرف می شود، مرادعلی شاه بنا در این سفر، از نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور و کشاورزی مشهد بازدید و در خصوص راه‌های آغاز فعالیت‌های مشترک با خراسان رضوی با مسؤولان استانی مذاکره می‌کند.

سروزیر ایالت سند پاکستان در بدو ورود به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد، در سخنانی کوتاه ضمن ابراز خرسندی از سفر به مشهد مقدس اظهار امیدواری کرد که این سفر به تقویت و گسترش روابط دوجانبه خراسان رضوی و ایالت سند پاکستان منجر شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها