قزوین_ معاون فرهنگی_رسانه ای اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت:هفتمین جشنواره ملی جلوه ­های فرهنگ رضوی در فضای مجازی در قزوین برگزار می شود.

هفتمین جشنواره ملی جلوه ­های فرهنگ رضوی در فضای مجازی در قزوین برگزار می شود

محمد رستمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: هفتمین جشنواره ملی جلوه­های فرهنگ رضوی در فضای مجازی با عنوان #امام_رضا_را_دوست_دارم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن­ های روبیکا، چارخونه، آپارات، آخرین خبر، تماشا، تماشا و پروفایل برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، هم افزایی فعالان عرصه فضای مجازی درترویج آموزه های دینی و اهل بیت علیه السلام به ویژه امام رضا (ع) درجامعه، تجلیل از فعالان فضای مجازی در حوزه گسترش فرهنگ رضوی و تولید کنندگان آثار فاخر با رویکرد فرهنگ دینی و تولید محتوا با رویکرد ارزشی،دینی و انقلابی در فضای مجازی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون فرهنگی_ رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: بهره گیری از آموزه های قرآن کریم، احادیث اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) و سخنان و آثار بزرگان، صاحبنظران، اندیشمندان و هنرمندان برای تولید و انتشار آثار مناسب در شبکه های اجتماعی و  اپلیکیشن­های فرهنگی، هنری و رسانه­ ای از جمله منابع و موضوعات جشنواره است.

رستمی یادآور شد: آثار منتشر شده در شبکه های اجتماعی و اپلیکیشنهای پرمخاطب فرهنگی، هنری و رسانه ای با هشتک امام_رضا_را_دوست_دارم در قالب های عکس نوشته، متن، گرافیک، اینوگرافی، ویدئو و نماهنگ (کلیپ)، پونمایی(انیمیشن) و موشن گرافی در محورهای جشنواره تعریف شده است.

وی اضافه کرد: از جمله مقررات شرکت در جشنواره می توان گفت که آثار ارسالی باید علاوه بر انتشار در گروه ها، کانالها و صفحات شخصی مرتبط با شرکت کننده، در یکی از شبکه های اجتماعی و اپلیکیشنهای روبیکا،چارخونه،آپارات، آخرین خبر، تماشا و پروفایل و با هشتک امام_رضا_را_دوست_دارم منتشر شده باشد.

معاون فرهنگی_ رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: ثبت نام از طریق تارنمای شمس توس به نشانی ghazvin.shamstoos.ir انجام می شود و مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا پایان مهرماه سالجاری است که زمان و مکان مراسم اختتامیه متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها