هرمزگان- همزمان با هفتمین روز از دهه کرامت، کاروان زیر سایه خورشید در میان استقبال گرم و پرشور مردم مسلمان شیعه و اهل سنت ساحل نشین دریای مکران، وارد شهرستان جاسک در شرقی ترین نقطه از استان هرمزگان شد

کاروان زیر سایه خورشید وارد جاسک شد
به گزارش قدس آنلاین؛ مردم مومن و مسلمان شهر ساحلی جاسک اعم از برداران اهل سنت و شیعه از ساعت ها قبل به استقبال خدام رضوی که در قالب کاروان زیر سایه خورشید به استان هرمزگان سفر کرده اند، آمده بودند و با دود کردن اسفند و گشته از خادمان حرم مطهر اولاد رسول اکرم، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به گرمی استقبال کردند.

استقبال کنندگان که فرماندار و امام جمعه نیز در بین آنان حضور داشتند، با نواختن سنج و دمام به پیشواز کاروان خدام امام رضا(ع) شتافتند و دانش آموزان حاضر در این مراسم با قرائت دیکلمه ای در وصف امام رئوف به اعضای کاروان خوشامد گفتند.

حضور در گلزار شهدا، غبارروبی و عطرافشانی و ادای احترام به مقام والای شهیدان نخستین برنامه حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهر جاسک بود و خادمان و حاملان پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام هشتم به دیدار امام جمعه این شهرستان رفتند.

« عبدالرحمن لشکری زاده »، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک گفت: کاروان زیر سایه خورشید امروز و فردا مهمان مردم شهرستان جاسک هستند و با حضور در مناطق مختلف این شهرستان در برنامه های دهه کرامت شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه برنامه های نوبت عصر امروز از ساعت ۱۶ آغاز می شود، افزود: حضور در بیمارستان جاسک و عیادت از بیماران و دیدار با کادر درمانی آغازگر ویژه برنامه های عصر امروز سفر خدام رضوی به این شهرستان است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک ادامه داد: دیدار با خانواده های شهیدان « شهروئی » و « آوندین »، دیدار با پرسنل نیروی دریایی ارتش و خانواده های آنان و شرکت در جشن مردمی دهه کرامت در مسجد النبی محله « یکبنی » از دیگر برنامه های عصر امروز سفر خدام است.

وی از دیدار با فرماندار، دیدار با نیروهای انتظامی، دیدار با پرسنل نیروی دریایی سپاه و خانواده های آنان و دیدار مردمی در مسجد امام حسین(ع) سریگ به عنوان برنامه های صبح فردا یاد کرد و گفت: دیدار با اهالی روستاهای « گزدان » و « کوئیک » و شرکت در جشن بزرگ دهه کرامت در مسجد امام علی(ع) شهر جاسک پایان بخش سفر کاروان زیر سایه خورشید است.

برچسب‌ها