فارس: مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس با اشاره به اینکه یک هراز و ۱۸۰ اثر به بخش حرفه‌ای ششمین جشنواره ملی وقف راه‌یافته است، عنوان کرد: تعداد آثار راه‌یافته در بخش موبایل نیز ۵۳۶ اثر بوده که ۱۹۸ اثر از هزار و ۱۸۰ اثر در بخش حرفه‌ای از سوی داوران انتخاب‌شده است.

۱۱۸۰  اثر به ششمین جشنواره ملی وقف ارسال شد

به گزارش قدس آنلاین؛ حجت‌الاسلام سید عباس موسوی در ششمین جشنواره ملی وقف "چشمه همیشه جاری" که در سالن عترت اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ۳۵ جلسه کمیته اجرایی برای این کار صورت گرفته است.

وی به برنامه‌ها برای برگزار شدن این جشنواره اشاره کرد و افزود: پنج اردو برای عکاسان در راستای برگزاری این جشنواره برگزارشده است، همچنین از ادارات استان جهت همکاری در برگزاری این جشنواره نیز دعوت به‌عمل‌آمده است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس بابیان اینکه ارسال فراخوان و پوستر جشنواره به ادارات شهرستان‌ها و استان‌ها یکی دیگر از برنامه‌هایی بود، اظهار کرد: تاریخ آغاز ارسال آثار یکم بهمن‌ماه ۹۷ و آخرین‌مهلت ارسال آثار ۳۱ فروردین‌ماه ۹۸ بوده است.

حجت‌الاسلام موسوی در پایان بیان داشت: ۷۸ اثر از ۵۳۶ اثر در بخش موبایل از سوی داوران انتخاب‌شده‌اند که در پایان از هرکدام سه اثر به‌عنوان برگزیده انتخاب‌شده‌اند.

برچسب‌ها