شایعات اشاره کرده‌اند که Mi CC9 و CC9e ممکن است به عنوان Rebranded Mi A3 و A3 Lite در خارج از چین راه اندازی شود.

شایعات درباره مشخصات گوشی‌های آینده شیائومی چه می‌گویند؟

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در اوایل ماه جاری، Xiaomi سری Mi CC9 را در کشور خود راه اندازی کرد. شایعات اشاره کرده‌اند که Mi CC9 و CC9e ممکن است به عنوان Rebranded Mi A3 و A3 Lite در خارج از چین راه اندازی شوند، سری Mi A بخشی از برنامه Android One گوگل است و به کاربرانی که ترجیح می‌دهند یک تجربه اندروید خوب را داشته باشند پیشنهاد می‌شود، Mi A3 جانشین Mi A2 سال گذشته خواهد بود.

اطلاعات و شایعات زیادی در مورد Mi A3 و A3 Lite وجود دارد، براساس گزارش جدیدی از ایسن آگاروال، نام اول آن به عنوان bamboo_sprout بوده است و توسط یک پردازنده Snapdragon 730 طراحی شده است، نسخه Lite با کدنویسی cosmos_sprout با چیپ ست Snapdragon 675 مجهز خواهد شد. اگر شایعات درست باشد، سری Mi A3 قدرتمندتر از Mi CC9 خواهد بود، Mi CC9 دارای یک تراشه Snapdragon 710 است، در حالی که CC9e همراه با Snapdragon 665 است. هیچ تأییدی برای این جزئیات یا تاریخ عرضه آن وجود ندارد و فعلا در حد شایعه است.

انتظار می‌رود Mi A3 تا حد زیادی مبتنی بر سری Mi CC9 باشد، هر دو دستگاه دارای یک دوربین 3 مگاپیکسلی با سنسور اصلی 48MP هستند. از لحاظ طراحی، Mi A3 شبیه Mi CC9 است که یک شیب 3D پنل شیشه ای و یک ناچ قطره ای دارد. انتظار می رود Mi A3 و A3 Lite با یک صفحه نمایش AMOLED و یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش ارائه شود، این دستگاه ها نیز توسط یک واحد باتری 4،030mAh پشتیبانی می شوند.

عرضه Mi A3 به نظر می‌رسد خیلی طول نکشد، Mi A2 در ماه اوت سال گذشته در هند راه اندازی شد، بنابراین ما انتظار داریم که جانشین آن در ماه آینده عرضه شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها