عملیات ساخت کارخانه کاغذ تربت حیدریه روز دوشنبه طی مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در منطقه رباط سنگ بخش رخ این شهرستان آغاز شد.

ساخت کارخانه کاغذ با حضور وزیر صمت در تربت حیدریه آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه افزود: برای ساخت کارخانه تولید کاغذ با ظرفیت نهایی سالانه تولید ۲۱ هزار تن در مجموع مبلغ ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مهدی عباسپور افزود: مرحله نخست این کارخانه با زیربنای هشت هزار متربع در زمینی به وسعت ۲۰ هزار مترمربع و ظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزار تن مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده تا ظرف ۱۱ ماه به بهر ه برداری برسد.

وی ادامه همچنین گفت: در برنامه سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت بازدید از کارخانه در حال ساخت فولاد رخ نیز گنجانده شده است. همچنین قرار است امروز دو واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریال در داخل کارخانه کاشی زرین تربت حیدریه افتتاح شود که شامل کارخانه کارتن سازی و افتتاح واحد تولید نایلون است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه افزود: بازدید از مرکز شتاب دهنده صنعتی سحان در روستای مورشک بخش مرکزی و دیدار با فعالان حوزه صنعت، معدن و بازار تربت حیدریه از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر صمت به این شهرستان هستند.

وی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با سفر به شهرستانهای زاوه و مه ولات به ترتیب در مراسم کلنگ زنی پروژه تولید بلوکهای سیمانی کارخانه سیمان زاوه و کلنگ زنی پروژه صنعتی کربن فعال، حضور خواهد یافت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها