البرز- رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت: عدم احترام به آرا دلیل استعفای بنده و نایب رئیس اتاق اصناف بود.

رئیس اتاق اصناف البرز دلایل استعفاء خود را تشریح کرد

حمید کریمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: سال های زیادی را به عنوان رئیس اتاق اصناف در خدمت مردم کرج بوده ام  و در این مدت تندیس بهترین اتاق اصناف کشور را نیز از وزیر و رئیس اتاق اصناف ایران دریافت کردیم اما درحال حاضر ترجیح دادم تا باتوجه به شرایط موجود استعفای خود را اعلام کنم.

وی ضمن تأیید بحث اختلاف نظر با ۳ تن از اعضای هیئت رئیسه گفت: در انتخابات هفته گذشته اتاق اصناف وقتی نمایندگان مردم در اتحادیه های صنفی بنده را با بیشترین رأی انتخاب کرده اند یعنی باید ریاست این مجموعه نیز بر عهده من باشد اما عده ای از اعضا قصد داشتند تا با برگزاری انتخابات داخلی آرای مردمی را نادیده بگیرند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در خصوص شرایط بازپس گیری استعفای خود گفت: بدون شک تا زمانی که اختلاف نظر و سلیقه میان اعضای هیئت رئیسه وجود داشته باشد هیچ کار مثبتی انجام نخواهد شد و صلاح نمی دانم به این مجموعه بازگردم.

کریمی درپایان گفت: وقتی مردم پس از شنیدن استعفای بنده ابراز ناراحتی کرده اند یعنی در سال های اخیر به خوبی توانسته ام به آن ها خدمت کنم و از این بابت خوشحالم این در حالی است که معتقدم گذشت زمان تفاوت افراد و عملکردها را مشخص می کند.

برچسب‌ها