خراسان جنوبی _علی شفیعی سرپرست فرمانداری شهرستان بشرویه گفت :مدیران دستگاهها که در جذب اعتبارات شهرستان کوتاهی می کنند عملکرد قابل قبولی ندارند.

عملکرد مدیرانی که در جذب اعتبارات کوتاهی می کنند قابل قبول نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه علی شفیعی در نشست کمیته برنامه ریزی در محل سالن اجتماعات فرمانداری  از تخصیص دو میلیارد و ۴۹۷میلیون و ۹۵۰ هزار تومان از اعتبارات شهرستان بشرویه خبر داد و گفت : اعتبارت در نظر گرفته شده برای این شهرستان حدود ۲۴ میلیارد تومان بوده که تاکنون نزدیک به دو نیم میلیارد تومان آن توسط تنها ۱۱ دستگاه دولتی جذب شده است .

 وی با اظهار گلایه مندی از برخی مدیران دستگاههای دولتی در پیگیری اعتبارات استانی هم گفت: باید مدیران دستگاهها اطلاعات خود را به روز کنند و در اسرع وقت که خواسته شد در اختیار فرمانداری قرار دهند ؛و کوتاهی و یا کندی در پاسخگویی برای جذب اعتبارت عملکرد برخی از مدیران دستگاهها را زیر سئوال می برد .

سرپرست فرمانداری بشرویه از نحوه تخصیص اعتبارت مدیران ارشد استانی ادارات هم انتقاد کرد و گفت : متاسفانه یکی از مشکلاتی که در استان مشهود است ,مدیران ارشد استانی در تخصیص اعتبارات از محل اعتبارات استانی کم لطفی می کنند و خواهان آن هستند که به همان میزانی که از اعتبارات شهرستان درنظر گرفته می شود ,آنها هم به همان میزان تخصیص دهند این در حالی است که اعتبارت شهرستان از محل تملک دارایی بسیار ناچیز بوده ولی استان اعتبارات بسیار بالایی دارد که انتظار داریم مدیران ارشد استانی به ادارات تابعه خود اعتبارت بیشتری تخصیص دهند .

شفیعی اظهار داشت :مدیران دستگاهها در زمان تخصیص اعتبارت استانی تلاش خهود را مضاعف کنند و نسبت به جذب اعتبارات استانی برای دستگاه خود از هم اکنون رایزنی کنند .

وی گفت: برای اجرای برخی از پروژه ها تعهداتی داریم و لازم است عملیاتی شود؛بنا براین اعتبارات شهرستان کفایت اجرای برخی طرح ها را نمی کند و امیدواریم مدیران شهرستانی و استانی برای عملیاتی شدن طرح های تعهد آور به شهرستان کمک کنند .

سرپرست فرمانداری بشرویه , از دو شبکه ای شدن آب شرب شهر بشرویه هم خبر داد و گفت : یکی از تعهداتی که در شهرستان ملزم به اجرای آن هستیم اجرای جداسازی آب شرب سالم از سایر مصارف است که اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان است که مبلغ ۲۴ میلیارد تومان اعتباری که برای کل شهرستان در نظر گرفته شده پاسخگوی این طرح و پروژه سنگین نیست .

در ادامه این نشست که با حضور مدیر استانی توزیع اعتبارات شهرستان بشرویه برگزار شده بود از مدیران دستگاههای که نتوانسته اند نسبت به جذب اعتبارات خود اقدام کنند خواسته شد هرچه سریعتر اقدام کنند .

/انتهای پیام .

برچسب‌ها