استاندار یزد گفت : یزد استانی است که کم آبی را ازعمق وجود خود لمس می کند و امسال شاهد تحرکی در میان دستگاه های متعدد در راستای فرهنگ سازی در مصرف آب هستیم.

استان یزد کم آبی را ازعمق وجود خود لمس می کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، محمدعلی طالبی در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره «سپاس آب » اظهارداشت : یزد استانی است که کم آبی را ازعمق وجود خود لمس می کند و از فرهنگ مردمی برخوردار است که با سخت کوشی فراوان آب را از دل زمین بیرون آوردند و در میان کویر تمدن ساختند .

وی افزود: اکنون باعث افتخار است که یزد بتواند پیشگام در برنامه های نوآورانه برای فرهنگ سازی در مصرف آب باشد.

طالبی به برگزاری شب مهر آب در سال گذشته با حضور وزیرنیرو اشاره کرد و گفت: در سال جاری نیز این برنامه بالنده با بخش های مختلف به مرحله اجرا در می آید که باز هم مهمانانی را کشوری خواهیم داشت.

استاندار با اشاره به این که امسال شاهد تحرکی در میان دستگاه های متعدد در راستای فرهنگ سازی در مصرف آب هستیم، تصریح کرد: برای ترویج این فرهنگ باید از زبان هنر استفاده شود، به همین منظور سازمان های هنری از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وسازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری همراهی لازم را دارند.

طالبی ضمن تشکر از همه عوامل برگزار کننده این جشنواره، گفت: امیدوارم این جشنواره به هدف اصلی خود که معرفی الگوهای برتر برای صرفه جویی در مصرف آب است برسد تا بتوانیم در کشور پیام آوری برای کاهش مصرف باشیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزدهم  با اشاره به این که در سال گذشته شب مهر آب یزد در راستای اجتماعی شدن آب برگزار شد، اظهارداشت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی مردم با موضوع آب، مشکلات و معضلات آن است.

محمدمهدی جوادیان زاده  با بیان این که برای تاثیرگذاری هرچه بهتر این جشنواره از زبان هنر استفاده شده ، گفت: زبان هنر گویا ترین ، ساده ترین، و تاثیرگذار ترین زبان است.

برچسب‌ها