ASUS ROG Phone ۲ عرضه جهانی شد و کاربران خاص خود به ویژه گیمرها را بسیار خوشحال خواهد کرد.

"ASUS ROG Phone ۲"؛ یک گوشی قدرتمند مناسب بازی +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سال گذشته، هنگامی که شرکت تابع بازی ASUS، ROG تصمیم گرفت وارد عرصه گوشی های هوشمند شود، بیشتر مردم خیلی آن را جدی نگرفتند، ولی عملکرد ASUS در این زمینه واقعاً خوب و ستودنی است، این شرکت قدرتمند با یک طراحی اختصاصی ROG، سخت افزارهای قدرتمند، صفحه نمایش خیره کننده و ... ، گوشی های ASUS ROG را عرضه کرد، نام تجاری این گوشی هوشمند ویژه بازی در حال حاضر تکمیل شده است و نسل دوم  ASUS ROG Phone ۲ در سطح جهانی، سه شنبه همین هفته رونمایی شد. ما اطلاعاتی نیز از این گوشی هوشمند به دست آوردیم و در اینجا یک پیش نمایش اولیه از آنچه در آینده خواهید دید را به شما توضیح می دهیم.

در نگاه اول ASUS ROG Phone ۲ بسیار شبیه به نسخه قبلی خود بود. با این حال، پس از بررسی دقیق تر، چندین تغییر  در آن ظاهر می شود.

برای شروع، در ظاهر گوشی به جز یک نوار فلز نامتقارن که در لبه سمت راست قرار دارد پنل پشت به طور کامل براق است ، این بار ASUS در سراسر گوشی از قسمت رنگی در پشت پنل استفاده کرده است تا لوگو ROG را در مرکز تکمیل کند. در حالی که تنظیم دوربین دوگانه به نظر همان شکل پیشین است، اما این بار در اطراف آن با فلش دوگانه LED همراه شده است، علاوه بر این، بر خلاف گوشی هوشمند نسل اول ROG، در این نسخه تنها یک خروجی بر روی پشت گوشی وجود دارد و تمام پورت ها و دکمه های دیگر همانند نسخه قبلی ROG است.

ASUS همچنین یک بار وسیع از لوازم جانبی را برای ROG ۲ از جمله Nintendo Switch Joy-Con ارائه می دهد، مانند کنترل کننده هایی که در هر طرف تلفن قرار می گیرند، یک فن جانبی خنک کننده، پد کنترل کننده، لوازم جانبی دو صفحه ای و موارد دیگر نیز وجود دارد، همچنین یک سوئیچ مانند ایستگاه docking وجود دارد که به شما اجازه می دهد که ROG ۲ را به تلویزیون وصل کنید.

یکی دیگر از عناصر از دست رفته ASUS ROG ۲ اسکنر اثر انگشتی است که ما در پشت تلفن قبلی ROG دیدیم. در عوض، شرکت آخرین نسخه را با یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش مجهز کرده است، همانطور که برای صفحه نمایش خود اندازه ۶.۵۹ اینچی را ارائه می دهد که این صفحه نمایش از رزولوشن  HD + و از HDR۱۰ پشتیبانی می کند. با این حال، ارتقاء عمده در اینجا باید نرخ تجدید ۱۲۰Hz باشد، که از ۹۰Hz در ASUS ROG فراتر رفته است و در حال حاضر اولین نوع آن در جهان است. هنوز هم حاشیه ها در سراسر صفحه وجود دارد، اما این بار اطراف گوشی باریکتر هستند، بلندگوهای قسمت جلو نیز در نسخه بعدی ROG حفظ شده اند.

همانطور که برای قدرت در عملکرد ASUS، اعلام کردیم که ROG Phone ۲ جدیدترین نسخه Snapdragon ۸۵۵ Plus SoC را استفاده کرده که اولین گوشی هوشمند است که این تراشه را در خود دارد، این شرکت مشخص کرده است که این گوشی در دو پیکربندی ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت منتشر خواهد شد.

دریافت انرژی این گوشی هوشمند مخصوص بازی با یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری عظیم خواهد بود، در بخش تصویربرداری گوشی از یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و ۱۳ مگاپیکسلی دو دوربینه در پشت و یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی در جلو بهره می برد، عملکرد و توانایی تصویربرداری ASUS ROG ۲ را در بررسی های بعدی در اختیار شما قرار می دهیم.

ROG Phone ۲ با چیپست قدرتمند خود و نمایشگر ۱۲۰Hz، گزینه خوبی برای کاربران مخصوصا گیمرهای تلفن همراه باشد و استقبال خوبی را به همراه  داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها