الهان عمر در مصاحبه‌ای وجود اختلافات در این کشور را به سرطان بدخیم تشبیه کرده و ترامپ را تفرقه‌اندازترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا دانست.

نماینده کنگره: آمریکا در شرایط سرطان بدخیم قرار دارد/ ترامپ تفرقه‌اندازترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکاست

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، الهان عمر، عضو مسلمان کنگره آمریکا در مصاحبه با این شبکه تلویزیونی وجود اختلافات در این کشور را به سرطان بدخیم تشبیه کرده و گفت ترامپ تفرقه اندازترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است.

وی در پاسخ به این سوال مجری شبکه که پرسید: شما رئیس‌جمهور آمریکا را فردی اختلاف افکن که ضد اقلیت‌ها صحبت می‌کند، توصیف کرده اید. از طرف دیگر شما وارد کنگره‌ای شده اید که دچار شکاف است، چرا این وضعیت وجود دارد، گفت: این وضعیت در این کشور از مدت‌ها پیش وجود داشته است. ما هم اکنون شاهد بدخیم شدن این سرطان هستیم. موضوع مثبتی که وجود دارد این است که هر زمانی که افراد، چون من به کنگره راه پیدا می‌کنیم، فرصتی برای دفاع به وجود می‌آید.

نماینده کنگره آمریکا ادامه داد: ما شاهد تفرقه‌انگیزترین رئیس‌جمهور در تاریخ آمریکا هستیم. افراد زیادی علاوه بر من در برابر سیاست‌های خودکامه این دولت مقاومت می‌کنند و در برابر آن به پاخاسته اند. ما در تاریخ آمریکا شاهد به پا خاستن افراد زیادی بوده ایم. من به عنوان یک نماینده باید نماینده این صداها باشم.

وی درباره حمایت آمریکا از عربستان و امارات گفت: پیمان ما با عربستان و امارات موضوعی غیرعقلانی است. من معتقدم که این یک پیمان بی معنی است که هیچ سنخیتی با ارزش‌های ما ندارد. ما نمی‌توانیم به آن‌ها اعتماد کنیم.

منبع: باشگا خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها