البرز- معاون اول رییس جمهور با همراهی وزرای راه وشهرسازی و ارتباطات در سفر به البرز از چندین پروژه ملی بازدید ودر جریان آخرین روند اجرایی آنها قرار گرفت.

بازدید معاون اول رییس جمهور از پروژه‌های عمرانی البرز

به گزارش قدس آنلاین، صبح سه شنبه  معاون اول رییس جمهور  با همراهی مسئولان استانی ابتدا با حضور در محل پروژه ادامه آزادراه شهید همت در البرز روند پیشرفت این پروژه مهم راه سازی در استان را به صورت میدانی مورد بررسی قرار دادند.

این پروژه ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل به ۹۹۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

با بهره برداری از این پروژه ضمن روان سازی و کاهش ترافیک روزانه محور تهران به کرج، تسهیل دسترسی اهالی شمال کرج به استان های شمالی و تهران از محور جدید، کاهش بار ترافیکی با اتصال محور جدید به جاده چالوس و کلاک در دو مسیر رفت و برگشت، کاهش زمان تاخیر مسافرین به مقصد شمال و افزایش ایمنی عبور و سرعت وسایل نقلیه عبوری کاهش آلودگی هوا محقق می شود.

همچنین معاون اول رییس جمهور و جمعی از مسئولان ملی و استانی با حضور در محل اجرای قطار برقی گلشهر- شهرجدید هشتگرد به صورت میدانی از روند پیشرفت این پروژه دیدن کردند.

این پروژه از سال ۷۰ توسط شرکت عمران شهرجدید هشتگرد آغاز شده و میزان پیشرفت فیزیکی آن تاکنون ۸۶ رصد است و ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز برای تکمیل آن نیاز است.

در ادامه این سفر یکروزه همچنین شرکت پرورش و تکثیر ماهی البرز کاسپین با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید.

مجمتع پرورش ماهی البرز کاسپین در کرج در مساحتی حدود ۱۳ هزار و ۳۰۰ مترمربع با تولید ۱۵ میلیون قطعه بچه ماهی و ۳۰۰ تن در سال آغاز به کار کرده است.

برچسب‌ها