مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از حذف اتوبوس‌های فاقد کولر از ناوگان اتوبوسرانی مشهد خبر داد.

اتوبوس‌های فاقد کولر از ناوگان اتوبوسرانی مشهد حذف میشوند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی حسینی‌پویا مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت : ۲۴۰ دستگاه از مجموع دستگاه‌های فعال ناوگان اتوبوسرانی مشهد، فاقد سیستم سرمایشی است که با بازسازی ۳۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده و بکارگیری آن در چرخه خدمت‌رسانی، می‌توان امیدوار بود در سال آینده اتوبوس‌های فاقد سیستم سرمایشی در بخش سازمانی اتوبوسرانی مشهد جمع‌آوری شود.


او با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی با ۱۶۹۳ دستگاه ناوگان فعال به خدمت‌رسانی مشغول است، تصریح کرد :  این ناوگان شامل اتوبوس و مینی‌بوس است و بیش از ۲۵۰۰ کیلومتر از  مشهد را سرویس‌دهی می‌کند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد به فعالیت دو خط بی. آر. تی اشاره کرد و گفت  : خط یک بی. آر. تی محدوده پایانه امام رضا (ع) تا پایانه طبرسی را به طول ۱۳.۵ کیلومتر ارائه سرویس می‌کند و خط ۳ سامانه اتوبوس‌های تندرو از انتهای خیابان شهید بسک آبادی تا انتهای شهرک الهیه را به طول ۳۲.۵ کیلومتر پوشش‌دهی می‌کند.

حسینی‌پویا با اشاره به اینکه عمر مفید ناوگان اتوبوسرانی مشهد ۷.۶ سال است، افزود : مشهد در این خصوص نسبت به سایر کلانشهرهای کشور در وضعیت بهتری قرار دارد.

او  با تاکید بر اینکه گران‌ترین ناوگان اتوبوسرانی مشهد در خط یک و ۳ بی. آر. تی فعال است، ادامه داد  : در واقع دامنه خدمات این سازمان در همه نقاط سطح شهر توزیع و تلاش می‌شود با ناوگانی که در اختیار داریم به تقاضاهای موجود پاسخگویی کنیم.
انتهای خبر/

برچسب‌ها