۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 664580

وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه افزایش تسهیلات مسکن مهر ابلاغ شده است، گفت: رشد قیمت اجاره‌بهای یک متر مربع مسکن و تورم طی سال‌های گذشته هماهنگ با هم حرکت کرده‌اند.

افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر ابلاغ شد

قدس آنلاین: محمد اسلامی در حاشیه بازدید از پروژه‌ قطار برقی گلشهر ـ هشتگرد در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا واقعا رشد اجاره بها که رئیس‌جمهور ابتدای این هفته اعلام کرد 30 درصد رشد داشته را قبول دارید،‌ گفت: رشد 30 درصدی اجاره‌بها که رئیس‌جمهور آن را اعلام کرد معدل سه ماهه ابتدایی امسال منتهی به سه ماهه ابتدایی سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد:‌ در گزارش معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی که جدیدا ارائه شد نشان می‌دهد طی سال‌های گذشته قیمت اجاره‌بها و قیمت هر مترمربع مسکن و تورم باهم حرکت کرده‌اند.

اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا پرونده مسکن مهر تا پایان امسال بسته خواهد شد یا خیر گفت: تلاش ما این است تا پرونده اجرایی مسکن مهر تا پایان سال 98 بسته شود.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که پرسید آیا افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر که جدیدا مصوب شده است ابلاغ و به پروژه‌ها تزریق شده است،‌گفت:‌ افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر (5 تا 10 میلیون‌ تومان) ابلاغ شده است و به زودی به پروژه‌های موردنظر تزریق خواهد شد.

اسلامی با اشاره به اینکه قطار برقی هشتگرد تا پایان تابستان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: تمام پیشرفت‌های لازم برای اجرای عملیاتی این پروژه‌ به خوبی انجام شده است و قطعات لازم برای راه‌اندازی آن خریداری شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها