لرستان-مدیر عامل شرکت برق لرستان ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب‌رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد با اشاره به اینکه در راستای سیاست‌های وزارت نیرو، برق اداراتی که بهای مصرفی خود را پرداخت نکنند، قطع می‌شود گفت: در صورت پرداخت به ‌موقع بهای مصرفی برق می‌توانیم خدمات مناسب‌تری به مردم ارایه دهیم.

برق ادارات بدهکار لرستان قطع می‌شود

به‌گزارش خبرنگار قدس‌آنلاین؛ فریدون خودنیا با اشاره به اینکه روستاهایی که راه دسترسی داشته و بالای 5 خانوارند همه از نعمت برق برخوردار هستند، اظهار کرد: ضریب نفوذ برق بسیار بالاتر از دیگر نهادهای دولتی است به طوریکه در لرستان بیش از 2720 روستای برق‌دار وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در3 سال گذشته ۱۶۰ روستا از نعمت برق برخوردار شده‌اند، بیان کرد: در سال جاری نیز ۲۹ روستای زیر ۵  خانوار با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان برق‌دار خواهند شد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نیروگاه‌های تولید پراکنده برق حداقل ۱۵ نفر اشتغالزایی دارند و نسبت استان لرستان به غرب کشور کم نظیر است، خاطر نشان کرد: دوره بازگشت سرمایه برای پیمانکار در این زمینه ۵ سال است.

این مسئول در ادامه افزود: در حال حاضر ۶۴ نیروگاه خورشیدی در سطح استان داریم.

خودنیا با بیان این نکته که هزینه‌ای بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان در بحث کنترل هوشمند هزینه کرده‌ایم، بیان کرد: مشترکین پر مصرف شرکت برق به کنتورهای هوشمند مجهز شده‌اند.

مدیر عامل شرکت برق لرستان ابراز داشت: از نظر شاخص‌بندی در رده خوبی قرار داریم اما مطلوب نیست، برای رسیدن به یک نقطه رضایت‌بخش باید در بحث زیرساخت‌ها سرمایه‌گذاری مناسب صورت پذیرد.

 خودنیا در ادامه با تاکید بر اینکه در بحث سخت افزاری و نرم افزاری در رتبه ۱۲ کشور قرار داریم بیان کرد: اگر در بحث کنتورهای دستکاری شده عملکرد خوبی داشته باشیم می‌توانیم بیش از 7 میلیارد تومان در سال درآمد داشته باشیم متاسفانه این رقم در حال حاضر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۵ هزار انشعاب غیرمجاز داریم که هرکدام بالغ بر ۲ میلیون تومان هزینه دارند، افزود:  اگر این هزینه‌ها جمع‌آوری شوند در بهره‌وری شرکت توزیع برق لرستان نقش بسزایی خواهد داشت.

برچسب‌ها