به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی مسابقه‌ای تحت عنوان «قرار عاشقی» در بارگاه منور امام مهربانی‌ها برگزار می‌شود.

مسابقه فرهنگی «قرار عاشقی» در بارگاه منور امام رضا(ع) برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، این مسابقه فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ رضوی وآشنایی زائران و مجاوران بارگاه منور امام هشتم(ع) با آداب زیارت از سوی اداره تولیدات معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی شده است.
منبع سوالات منتخب این مسابقه ویژه‌نامه «قرار عاشقی» از سری محصولات اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که با محوریت سیره رضوی طراحی شده است و افراد بالای‌ ۱۲ سال می‌توانند با مطالعه مطالب ارائه شده در ویژه‌نامه مذکور و شرکت در مسابقه یکی از برندگان این رویداد فرهنگی باشند.
برای شرکت در این مسابقه از طریق پیامک، کافی است شماره‌ گزینه‌های صحیح سوال‌ها، به صورت یک عدد سه رقمی از چپ به راست، پس از ذکر نام مسابقه، نام، نام خانوادگی، سن، تحصیلات و شهر به سامانه ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ ارسال شود.
آخرین مهلت شرکت در این مسابقه ۲۹ مرداد ماه سال جاری است و قرعه‌کشی از بین پاسخ‌های صحیح به صورت روزانه انجام می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به بخش مسابقات اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی و محل برگزاری برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی و دریافت ویژه‌نامه قرار عاشقی در این مسابقه شرکت کنند.
پاسخ به سوالات در پاسخنامه و تحویل به صندوق‌های مخصوص مستقر در کیوسک‌های راهنمای زائر، ارسال پاسخنامه به سامانه پیامکی، مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامعه آستان قدس رضوی به نشانی razavi.aqr.ir و یا ارسال به وسیله پست روش‌های ارسال پاسخنامه مسابقه فرهنگی «قرار عاشقی» است.
یادآوری می‌شود؛ برگزاری مسابقات، تولید محصولات فرهنگی اعم از کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت‌پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که طی مناسبت‌های مختلف در حرم مطهر امام رضا(ع) اجرا می‌شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها