مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: کارهای خوبی در زمینه تحول انجام شده که امیدواریم به سرانجام مطلوب برسد.

مبنای کار در حوزه علمیه خراسان، تحول مد نظر رهبری است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید مصباح عاملی مدیر حوزه علمیه خراسان در دیدار با حضرت آیت الله جوادی آملی با اشاره به حکم انتصاب شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان از سوی مقام معظم رهبری، گفت: یکی از موضوعات مطرح شده در این حکم به بحث تحول مرتبط می باشد که آن را مبنای عملکرد خویش، قرار داده ایم.

او تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب، رسالت تاریخی حوزه علمیه را پاسخگویی عنوان کرده اند که عرصه های حوزه، جامعه، نظام و بین الملل را شامل می شود.

مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به اولویت های دانشی، بینشی، ارزشی و روشی برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه علمیه خراسان، گفت: این حوزه با استفاده از رهنمودهای ایشان در قالب الگوهایی جدید به نظام سازی و برنامه ریزی پرداخته است.

آیت الله عاملی با بیان اینکه کارهای خوبی در زمینه تحول انجام شده که امیدواریم به سرانجام مطلوب برسد، افزود: تحول دو بعد درونی و بیرونی دارد که تا تحول درونی اتفاق نیفتد، نمی توان انتظار داشت که این امر در بیرون به نتیجه برسد از این رو، حوزه علمیه با توجه به تحول، باید خود را برای پاسخ گویی همه جانبه آماده کند.

او ضمن تقدیر مجدد از حضرت آیت الله جوادی آملی برای حضور در مشهد، بهره مندی از مقام  مرجعیت برای حوزویان را فرصت مغتنمی دانست که طلاب می توانند از این زمان ارزشمند استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها