شهردار مشهدمقدس از آغاز نخستین پروژه در راستای حل معضل ترافیک مشهد به طرقبه و شاندیز در ۱۰ روز آینده خبر داد.

نخستین پروژه حل ترافیک مشهد ـ طرقبه از ۱۰ روز دیگر کلید می‌خورد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا کلائی عصر امروز در حاشیه جلسه ستاد بازآفرینی خراسان‌رضوی ویژه حاشیه شهر مشهد اظهار داشت: حل مسئله ترافیک دو راهی طرقبه و شاندیز مورد تاکید استاندار و ما در شهرداری مشهد بود؛  بنا شد ابلاغ استانداری درباره این مسئله برای ما ارسال شود تا مسیرهای دسترسی را ایجاد و برای تقاطع غیرهمسطح این منطقه برنامه‌ریزی‌ کنیم. نخستین پروژه تحت عنوان تقاطع غیرهمسطح نمایشگاه بین المللی را احتمالا تا ۱۰ روز دیگر آغاز خواهیم کرد.

شهردار مشهدمقدس بیان کرد: مصوبات جلسه امروز برای حاشیه شهر مشهد، چهار محور داشت که شامل ایجاد مسکن مناسب برای جابه‌جایی در پهنه‌های خطرناک شهر، ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای فضای کسب و کار، توسعه فضای سبز و بهبود سرانه‌های خدماتی در این مناطق است.

کلائی عنوان کرد: یکی از مصوبات امروز تاکید بر همکاری دو نهاد بزرگ اوقاف و امور خیریه و آستان قدس رضوی برای در اختیار قراردادن زمین‌های بزرگ برای فضاهای کسب و کاری در مناطق حاشیه‌ای شهر بود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری نیز نقش هماهنگی بین دستگاه‌ها را برعهده خواهد داشت همچنین تلاش می‌کنیم صاحبان زمین، نهادهایی مثل آستان قدس رضوی و اوقاف و امور خیریه با سرمایه‌گذاران ارتباط برقرار کنند تا فضای کسب و کار بزرگی در این مناطق شکل بگیرد.

شهردار مشهدمقدس تاکید کرد: موضوعات کمربند شمالی شهر مشهد و سند پهنه‌بندی حریم هم امروز مطرح شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها