مدیر عامل شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی گفت: شبکه مشتریان این در حوزه فروشگاه‌های بزرگ گسترش می‌یابد.

شبکه مشتریان شرکت غذایی رضوی در حوزه فروشگاه‌های بزرگ گسترش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا اصیلی درباره تمهیدات این شرکت برای توسعه بازارهای جدید مصرف داخلی در سال جاری گفت: مذاکره با مشتریان به منظور انعقاد قرارداد خدمات کارمزدی و تولید ظرفیت خالی و همچنین افزایش همکاری با شرکت‌های پخش علاوه بر شرکت‌های موجود، از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.
وی با بیان این که شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی در راستای حفظ ارتباط با مصرف‌کنندگان و همچنین اطلاع از ذائقه و استقبال اقشار مختلف از انواع محصولات، گام‌های مثبتی برداشته است، تصریح کرد: در این راستا همکاران شرکت در نمایشگاه‌های مختلف حضور یافته و با ارائه محصولات به بازدیدکنندگان از آن‌ها نظرسنجی به عمل می‌آورند.
مدیر عامل شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی ادامه داد: علاوه بر این تست پنل در شرکت صورت می‌گیرد و کارکنان بعد از تست محصولات، فرم‌های مربوطه را تکمیل می‌کنند و برای ارزیابی و بررسی تحویل همکاران واحد کنترل کیفیت می‌دهند.
وی درباره گستره فروش محصولات شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی گفت: با توجه به همکاری این مجموعه با شرکت‌های پخش، محصولات غذایی رضوی تقریبا در تمامی استان‌های کشور توزیع می‌شود.
اصیلی ادامه داد: همچنین با رفع موانع صادرات می‌توان محصولات شرکت را به سایر کشورها صادر کرد.
وی با اشاره به انواع محصولات تولیدی این شرکت خاطرنشان کرد: تولیدات این شرکت از ابتدای امسال در ۸ گروه محصول به همراه نیمه ساخته‌هایی نظیر پیاز فریز و نخود سبز فریز بوده است.
مدیر عامل شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی ادامه داد: این محصولات در گروه‌های انواع آبمیوه پاکتی و قوطی، انواع کمپوت و کنسروجات، سس گرم و سرد، آب آشامیدنی و معدنی و سبزیجات سرخ شده تولید و به بازار و برخی نیز به حرم مطهر رضوی عرضه می‌شود.

منبع: آستان نیوز

انتها ی خبر/

برچسب‌ها