البرز- رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبزشهری شهرداری کرج گفت: وسایل بازی غیراستاندارد و سِت‌های تندرستی معیوب از پارک‌ها جمع‌آوری می‌شود.

وسایل بازی غیراستاندارد از پارک‌های کرج جمع‌آوری می‌شود

 به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، پیمان بضاعتی‌پور با بیان اینکه استانداردسازی وسایل و تجهیزات بازی نقش بسزایی در حفظ سلامت و ایمنی شهروندان دارد، اظهار کرد: طرح استانداردسازی وسایل بازی و سِت‌های تندرستی نصب شده در پارک‌های شهر در حال اجرا است و در این راستا تعداد زیادی از وسایل بازی فاقد استاندارد جمع‌آوری شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه وسایل بازی کودکان باید ملزومات استاندارد را داشته باشند، افزود: آیین نامه استاندارد وسایل بازی، مبلمان پارکی و ستهای تندرستی به پیمانکاران طرفِ قرارداد ابلاغ شده است.

این مسئول با بیان اینکه ناظرین مناطق باید به صورت مستمر بر وضعیت وسایل بازی پارک‌ها نظارت داشته باشند، گفت: باید از ادامه فعالیت دستگاه‌هایی که استانداردهای لازم را ندارند و یا ادامه کار آن ها احتمال وقوع حادثه را افزایش می‌دهد، جلوگیری شود.

وی توضیح داد: وسایل بازی غیر استاندارد و ست‌های تندرستی معیوب و دارای نقص که کیفیت لازم را ندارند باید جمع‌آوری شوند و پیمانکاران ملزم به جایگزین کردن وسایل جدید و با استاندارد بالا هستند.

برچسب‌ها