البرز- سرمربی تیم گل ریحان البرز گفت: صعود به لیگ برتر مهم ترین هدف ما در فصل جاری است و برای شادی مردم کرج و تحقق این هدف می جنگیم.

هدف ما شادی مردم کرج و صعود به لیگ برتر است

محمد نصرتی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: لیگ دسته اول از دشواری خاصی برخوردار است اما این قول را می دهم که تمام توان خود را برای حضور قدرتمند در این مسابقات به کار بگیریم.

وی با اشاره به حساسیت انتخاب اعضای کادرفنی گفت: مربیانی را برای کادر فنی انتخاب کردیم که تجربه صعود یا بازی در لیگ برتر را در کارنامه داشته باشند این در حالی است که کیانوش رحمتی، مهدی ثابتی، عظیم کلانتری، علیرضا میرشفیعیان اعضای کادر بوده و به احتمال زیاد مهرداد خانبان نیز در روزهای آینده به ما اضافه خواهد شد.

سرمربی گل ریحان البرز ضمن رضایت از نحوه آماده سازی این تیم گفت: سیاست باشگاه بر این بود که امسال تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار داشته باشیم و بدون شک تمامی آن ها توانایی هایی دارند که می توانند در مقاطع حساس فصل به تیم کمک کنند.

نصرتی تصریح کرد: دیدارهای تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشتیم و ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت جهت هرچه بهتر شدن در لیگ یک و کسب نتایج خوب تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به جذب بازیکنان البرزی گفت: بدون شک فوتبال البرز سرشار از بازیکنان مستعد است که تعدادی از آن ها را جذب کردیم و با برگزاری تمرینات تست گیری دو بازیکن با کیفیت دیگر نیز انتخاب شدند.

سرمربی تیم گل ریحان البرز ضمن درخواست از مردم کرج گفت: این تیم متشکل از فرزندان البرز و برای مردم این استان است، انتظار داریم تا با حضور پرشور خود در دیدارهای خانگی تیم را جهت رسیدن به اهداف خود یاری کنند.

برچسب‌ها