حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده ناظر و معین در حوزه انتخابیه بینالود و چناران انتخاب شد.

 ناظر برحوزه انتخابیه چناران و بینالود انتخاب شد

به گزارش قدس آنلاین، بعد از انتخاب محمد دهقان به عنوان حقوقدان شورای نگهبان و عملا استعفای او از نمایندگی مجلس، امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت که در این گونه موارد معمولا از داخل مجمع نمایندگان همان استان و بویژه نمایندگانی که به این حوزه انتخابیه نزدیکتر باشند افرادی داوطلب می شوند و سپس هیئت رئیسه بر اساس ویژگی های مختلف فرد ناظر را انتخاب و معرفی می کند.

وی تصریح کرده بود که در این باره چند نفر ثبت نام کرده اند و هیئت رئیسه به زودی یکی از آنها را برای این مسئولیت انتخاب خواهد کرد.    

*نوروزی جایگزین دهقان

اما هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پس از بررسی این موضوع تصمیم گرفت که حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده رباط کریم در مجلس شورای  اسلامی را به عنوان ناظر و نماینده معین در حوزه انتخابیه چناران و بینالود انتخاب کند.

از این رو تا زمان برگزاری انتخابات مجلس یازدهم  ،حجت الاسلام  نوروزی همزمان با حوزه رباط کریم، به درخواست ها و فعالیت های  حوزه انتخابیه چناران و بینالود مرتبط با مجلس شورای اسلامی خواهد پرداخت.

گفتنی است نوروزی قبل از دوران نمایندگی‌اش در مقطعی امام جمعه طرقبه بوده است.

منبع : خانه ملت

برچسب‌ها