البرز- وزیر ورزش وجوانان گفت: تلاش می کنیم با بهره گیری از ظرفیت وتوان بخش خصوصی ٣٨٠٠ پروژه نیمه تمام ورزشی کشور را ظرف دوسال آینده به مرحله بهره برداری برسانیم.

تکمیل ۳۸۰۰ پروژه ورزشی نیمه کاره کشور تا دو سال آینده

به گزارش قدس آنلاین، مسعود سلطانی فر پیش از ظهر امروز پنج شنبه در حاشیه افتتاح ٨ پروژه ورزشی استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخشی ازپروژه های افتتاح شده در البرز با سرمایه گذاری دولتی و بخشی باسرمایه گذاری خصوصی به بهره برداری رسیده اند.

وی با بیان اینکه پروژه های خصوصی به صورت کامل به عهده همان بخش بوده است، افزود: برخی از این پروژه ها هم که مربوط به ماده ٢٧ دولت مبنی بر پروژه های نیمه کاره دولتی بوده و با مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری رسیده به مدت محدود به ازای سرمایه گذاری که کرده است، در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این وزارتخانه در رابطه با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به عنوان سازمان برتر شناخته شده است،   گفت: امیدواریم باتوجه به ماده ای که به تصویب رسیده بتوانیم با بهره گیری از آن، درمجموع ٣٨٠٠ پروژه نیمه تمام در کشور را ظرف دوسالِ آینده به مرحله بهره برداری برسانیم.

وی با اشاره به عملکرد اداره کل ورزش و جوانان البرز، ادامه داد: خوشبختانه با عملکرد این اداره در عرصه ورزش و جوانان همواره شاهد اتفاقات خوب و مثبتی هم در زمینه تکمیل و بهره برداری امکانات ورزشی و هم در زمینه های ورزش قهرمانی و همگانی و همچنین ورزش بانوان هستیم.

سلطانی فر تصریح کرد: باتوجه به همین رویکردهای البرز در مسابقات و جوامع بین المللی شاهد حضور و افتخارآفرینی ورزشکاران البرزی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اشتیاق شهروندان این استان برای استفاده از امکانات ورزشی بسیار بالاست، افزود: همین اشتیاق باعث شده است تا قهرمانان نام آوری را از این استان در سطح جهان داشته باشیم که امیدواریم باپیشبردِ بهتر امور با نتایج بیشتری هم روبه رو شویم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به اینکه از وضعیت خوبی در حوزه سخت افزاری برخوردار هستیم، گفت: در حوزه نرم افزاری نیز با برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان و تربیت مدرسین به دنبال آن هستیم تا به رشد و توسعه بیشتری در این عرصه در کشور و به ویژه استان برسیم.

افتتاح ورزشگاه ٦ هزار نفری البرز طی ٤ ماه آینده

وزیر ورزش و جوانان درخصوص عملکرد و پیشروی پروژه سالن ٦ هزار نفری در مجموعه انقلاب گفت: این سالن جزو ١١ سالنی است که ما در کشور و در ١١ مرکز استان داریم و می خواهیم تا پیش از پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسانیم.

سلطانی فر ادامه داد: بسیاری از این پروژه ها بین ١٥ تا ٢٠ سال گذشته شروع شده و با پیشرفت فیزیکی زیر ٢٠ درصد رها شده بود.

وی افزود: خوشبختانه از دو سال پیش تاکنون تمامی این پروژه ها آغاز شدند که متاسفانه براساس برنامه ریزی های سال گذشته، البرز تاحدودی از برنامه عقب مانده است که طبق بازدیدی که امروز از این پروژه و اتمام حجتی که با پیمانکار داشتیم مقرر شد تا با تاخیری ٣ الی ٤ ماهه به بهره برداری رسیده و دراختیار ورزشکاران و مردم قرار گیرد.

برچسب‌ها