همدان- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر از افتتاح ۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

افتتاح ۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ملایر در هفته دولت

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، اسماعیل صفوی زاده  با بیان اینکه هم اکنون ۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در این شهرستان به مسافران خدمات دهی می کنند، اظهار داشت: از این لحاظ در بین سایر شهرستان های استان حرف اول را می زنیم.

وی افزود: مجتمع خدماتی بین راهی ملایر در هفته دولت با تلاش و به همت بخش خصوصی و حمایت این اداره افتتاح می شود.

صفوی زاده به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه مجتمع خدماتی ایران زمین در حاجی آباد با صرف ۵ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصدی پروژه مجتمع خدماتی رفاهی طلوع در حسین آباد با صرف ۳ میلیارد تومان اشاره کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی مجتمع خدماتی رفاهی اسلام آباد با یک میلیارد تومان سرمایه گذاری و پیشرفت فیزیکی قابل توجه مجتمع خدماتی رفاهی آورزمان با ۵ میلیارد تومان، یادآور شد: هدف ما ارتقاء سطح خدمات دهی به مسافران است.

این مسئول ادامه داد: این مجتمع ها مکان هایی برای ارائه خدمات رفاهی بهداشتی به مسافران بین جاده ای هستند که خدمات متمرکز و مناسب آنها در تأمین ‏امنیت و رفاه حال مسافران، فراهم کردن آسایش، کاهش تصادفات، کاهش اتلاف وقت و مزاحمت‌های ترافیکی و افزایش جاذبه های توریستی، گردشگری و فرهنگی بسیار موثر است.

برچسب‌ها