همدان- استاندار همدان سهم حوزه تعاون از اشتغال استان همدان را ۱۲هزار و ۲۰۰نفر عنوان کرد و گفت: تعاون بستر مناسبی برای مشارکت مردم است.

سهم حوزه تعاون از اشتغال استان همدان ۱۲هزار و ۲۰۰نفر است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری همدان  ، سید سعید شاهرخی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: در استان همدان ارتباط خوبی بین حوزه دستگاه های دولتی و بخش خصوصی وجوددارد.

وی با بیان اینکه باید پرونده واحدها در دستگاه های نظارتی با رعایت قانون تعیین تکلیف شود به وضعیت بخش تعاون اشاره کرد و گفت: سهم حوزه تعاون از اشتغال استان همدان ۱۲هزار و ۲۰۰نفر است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه تعاون بستر مناسبی برای مشارکت مردم در حوزه اقتصادی و اجتماعی است، اضافه کرد: در سیستم توزیع باید از ظرفیت حوزه تعاون بیشتر استفاده شود.

وی با تاکید بر تشویق مردم به خرید کالای ایرانی افزود: خرید کالای تولید داخل باید به یک فرهنگ در بین مردم تبدیل شود

شاهرخی با بیان اینکه در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم اما دشمن به نتیجه و هدف نمی رسد، اضافه کرد: بخش خصوصی خط مقدم جنگ اقتصادی است و باید حمایت شود کمااینکه دستگاه های نظارتی و امنیتی استان همدان حامی تولید هستند.

استاندار همدان با بیان اینکه باید شبانه روزی کار کرد و در خدمت تولید و اشتغال بود، اظهار داشت: مصوبات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی باید به صورت کامل اجرایی شود.

وی باتاکید بر اینکه رعایت قانون در همه امور خط قرمزاست اما باید برای حمایت از تولید ریسک کرد و به بخش خصوصی کمک کرد، گفت: دستگاههای نظارتی و امنیتی استان همدان همکاری خوبی با حوزه تولیددارند و این یک فرصت است.

برچسب‌ها